حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.


» » » » ۷۴۰ قطعه زمین بلااستفاده در شهرک‌های صنعتی تهران تعیین تکلیف می‌شود

معاون اقتصادی استاندار تهران با اشاره به ۷۴۰ قطعه زمین بلااستفاده در شهرک‌های صنعتی تهران، گفت: این اراضی به زودی تعیین تکلیف شده و در اختیار کسانی که اهلیت سرمایه گذاری را دارند قرار خواهد گرفت.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس:حشمت اله عسگری معاون اقتصادی استاندار تهران در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرک صنعتی شمس آباد شهرستان ری، اظهار کرد: تعداد ۱۴۵ واحد صنعتی راکد در استان تهران از ابتدای سال جاری فعال شده‌اند.

وی در ادامه گفت: حل مشکل واحدهای تولیدی راکد به صورت جدی در دستور کار ستاد تسهیل ورفع موانع تولید استان قرار دارد.

معاون اقتصادی استاندار تهران ادامه داد: رفع مشکلات زیرساختی شهرک‌های صنعتی استان به ویژه شهرک صنعتی شمس آباد به عنوان قطب تمرکز صنعت کشور از اولویت‌های تصمیم‌گیری در سطح استان است.

عسگری افزود: رفع مشکل راه دسترسی و حل معضلات ترافیکی شهرک صنعتی شمس آباد از مطالبات مهم مورد توجه صنعتگران این شهرک است و با پیگیری‌های انجام گرفته راه دوم دسترسی شهرک با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال اجرا بوده و برای رفع مشکل ترافیکی نیز با پیگیری از پلیس راهور و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط اقدامات ترافیکی مورد نیاز به زودی اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: رفع مشکل آب پایدار شهرک صنعتی شمس آباد از دیگر مسائل مهم مورد درخواست صنعتگران است و برنامه‌ریزی لازم برای تأمین آب بلندمدت شهرک در دست اقدام است و ظرف دوسال آتی ۳۰۰ لیتر آب بر ثانیه به شهرک منتقل خواهد شد و خط انتقال آن به طول ۴۲کیلومتر در دست اجرا است.

معاون اقتصادی استاندار تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر میل به سرمایه گذاری در استان تهران زیاد است و با کمبود زمین مورد نیاز در سطح شهرک‌های صنعتی مواجه هستیم.

عسگری عنوان کرد: کار تعیین تکلیف ۷۴۰ قطعه از زمین‌های بلاتکلیف شهرک‌ها که مدت‌ها بلااستفاده مانده بود در دستور کار قرار گرفته و در قالب هیأت‌های داوری و جلسات متعدد به زودی تعیین تکلیف شده و در اختیار کسانی که اهلیت سرمایه گذاری را دارند قرار خواهد گرفت.

وی افزود: علاوه بر تعیین تکلیف این اراضی اقدامات مقدماتی لازم برای افزایش ۳ هزار هکتار زمین به شهرک‌های صنعتی استان در دستور کار قرار دارد که توسط دستگاه‌های ذی‌ربط در حال پیگیری است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.