حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : محبوب ترین کارها نزد خدا با دوام ترین آنهاست گرچه ا ندک باشد.


» » » » افزایش اقتدار با مشارکت در انتخابات/سربلندی کشور آرمان شهدا بود

پدر شهید وحید زمانی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار نظام را افزایش می دهد گفت: سربلندی کشور آرمان شهدا بود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: فریدون زمانی نیا پدر شهید والامقام «وحید زمانی نیا» در خصوص مشارکت و حضور در انتخابات اظهار داشت: بر خود وظیفه می دانم که به نیابت از فرزند شهیدم در این برهه حساس از انتخابات کشور مشارکت داشته باشم.

وی با بیان اینکه با حضور مؤثر در انتخابات ۱۴۰۰ می‌توانیم با انتخاب صحیح به وظیفه شرعی و ملی جامه عمل بپوشانیم گفت: اعتقاد دارم که اگر «شهید زمانی نیا» و همه شهدا که برای رسیدن به آرمان‌ها که چیزی جز سربلندی کشور نبود حضور داشتند شرکت در انتخابات را وظیفه اصلی خود می‌دانستند.

پدر «شهید وحید زمانی نیا» با بیان اینکه شهدا و امثال فرزند شهیدم برای امنیت خاک و حفظ اقتدار نظام و کشور خون داده‌اند افزود: امروز نوبت مردم است که دین خود را به نظام و شهدا ادا کنند و با حضور حداکثری سیلی محکمی بر گوش استکبار بزنند.

زمانی نیا عنوان داشت: ادامه راه شهدا جز با قدم گذاشتن در مسیر آنان محقق نمی‌شود و امروز و در این برهه سخت و دشوار مشارکت در انتخابات و حضور پای صندوق‌های رأی و نشان دادن یکپارچگی و وحدت میان همه ارکان جامعه یکی از قدم‌های محکم است که خاری در چشمان دشمنان و بدخواهان خواهد شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.