حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نه من و نه گویندگان قبل از من کلمه ای پر محتوا همانند لا اله الا الله نگفته ایم.


» » » » بازگشایی آموزشگاه‌ها منوط به دریافت کد رهگیری سامانه سلامت است

بازگشایی آموزشگاه‌ها منوط به دریافت کد رهگیری سامانه سلامت استمدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به پروتکل‌های بازگشایی آموزشگاه‌های زبان‌های خارجی و علمی آزاد گفت: آموزشگاه‌ها جهت بازگشایی موظف به دریافت کد رهگیری از سامانه سلامت هستند.

...

به گزارش کاوش نیوز: محمد صیدلو در چهارمین جلسه شورای نظارت مدارس و مراکز غیردولتی شهرستان های استان تهران، اظهار داشت: با توجه به شرایط پیش آمده به واسطه شیوع بیماری کرونا در کشورباید این امنیت خاطر و آرامش را در مردم و اولیای دانش آموزان ایجاد کنیم تا بتوانند فرزندان خود را در این مراکز ثبت نام کنند.

وی، با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در بازگشایی آموزشگاه‌های زبان های خارجی و علمی، افزود: جهت نظارت بر اجرای بازگشایی این مراکز مقرر گردید جلسه وب کنفرانس ویژه کارشناسان حوزه غیردولتی و نمایندگان شورای هماهنگی موسسان برگزار شده و فهرست مشخصات مراکز آموزشی به واحدهای نظارتی دانشگاه علوم پزشکی و ادارات ذی ربط در حوزه سلامت ارسال شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اجرای نظارت های مشترک میدانی توسط کارشناسی های غیردولتی و سلامت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: تمامی آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان های خارجی ضروری است نسبت به مطالعه و اجرای دقیق دستورالعمل بازگشایی اقدام کرده و قبل از هر گونه اقدام باید از سامانه سلامت (ثبت نام اصناف و صنایع در وزارت بهداشت) کد رهگیری مربوطه را اخذ و نصب العین مراجعین قراردهند.

گفتنی است این نشست با حضور نمایندگان دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و شهید بهشتی استان تهران برگزار و مقرر شد، آموزش حداقل یک نیروی انسانی در واحدهای آموزشی جهت نظارت در امور بهداشتی بصورت منطقه ای با مشارکت مراکز بهداشت مناطق و شهرستانها در دستور کار قرار گیرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.