حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نشان منافق سه چيز است : سخن به دروغ بگويد ، از وعده تخلف كند و در امانت خيانت نمايد.


» » » » آیین نامه کمیته بازرسی از نحوه عملکرد سازمان های مردم نهاد تشکیل می شود

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران خبر داد:

آیین نامه کمیته بازرسی از نحوه عملکرد سازمان های مردم نهاد تشکیل می شود

شکراله حسن بیگی گفت: خلا نظارت بر نحوه عملکرد سازمان های مردم نهاد مطابق با اساسنامه و قوانین احساس می شود و بر همین اساس آیین نامه تشکیل کمیته بازرسی از نحوه فعالیت سازمان های مردم نهاد در استان تهران ایجاد می شود.

...

به گزارش کاوش نیوز: صبح امروز سه شنبه( 13 خردادماه) جلسه شورای توسعه و حمایت از سازمان های مردم نهاد به ریاست شکراله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران و با حضور فرزانه مروستی مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری و نمایندگان و مدیران دستگاه های عضو شورا در محل استانداری تهران برگزار شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در این جلسه با اشاره به اینکه نظارت بر عملکرد سازمان های مردم نهاد مطابق با اساسنامه و قانون تشکیل آنها ضروری است، تصریح کرد: آیین نامه کمیته بازرسی از عملکرد سازمان های مردم نهاد از سوی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تدوین و برای دریافت نقطه نظرات و تصویب به اعضای شورای حمایت از سازمان های مردم نهاد استان ارسال می شود.

گفتنی است؛ در این جلسه وضعیت درخواست ارتقاء فعالیت برخی سمن ها از سطح استانی به ملی و اعطای مجوز ثبت به برخی درخواست ها در دستور کار این جلسه قرار گرفت و پس از بحث و بررسی و دریافت نقطه نظرات و آرای اعضای شورا تصمیماتی مبنی بر ارتقاء سطح فعالیت و دریافت مجوز برای سمن های مورد بررسی اتخاذ شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.