حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : پر حسرتترين مردم در روز قيامت، بنده اى است كه عدلى را وصف كند و خودش خلاف آن را عمل كند.


» » » » خرید تضمینی برق خورشیدی در دسترس مشترکان پایتخت قرار گرفت

معاون مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: سامانه خرید تضمینی برق از نیروگاه خورشیدی با هدف تسهیل فرآیند راه‌اندازی و بهره‌برداری از نیروگاه‌های خورشیدی کوچک، در دسترس مشترکان برق این شهر قرار گرفت.

...

کاوش نیوز: به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ فیروزه رامشخواه در این باره اظهار داشت: این سامانه ملی با همت دفتر توسعه ظرفیت و نظارت بر تولید پراکنده و در راستای شاخص های توسعه دولت الکترونیک و تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به متقاضیان، از طریق تارنمای شرکت در دسترس مشترکان پایتخت قرار گرفته است.

وی افزود: یکپارچه سازی طرح خرید تضمینی برق از مشترکان، کنترل و نظارت شرکت های توزیع برق بر عملکرد پیمانکاران و تقاضاهای دریافت شده، مدیریت عملکرد شرکت های توزیع برق توسط سازمان انرژی های تجدید پذیر و بهره وری انرژی برق و پایش و کنترل فنی تولید نیروگاه های خورشیدی به صورت لحظه ای از جمله امکانات این سامانه است.

وی خاطر نشان کرد: مشترکان متقاضی احداث نیروگاه خورشیدی در تهران به منظور دسترسی به این سامانه، به تارنمای شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به صفحه انرژی تجدید پذیر- خرید تضمینی، پنل مشترکان مراجعه و خدمات موردنیاز خود را دریافت کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.