حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهای بهشت لا اله الا الله است.


» » » » یکپارچه سازی سامانه علت مشکل اتصال به اینترنت در فارس است

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه فارس با عذرخواهی از مشترکان و کاربران اینترنت شرکت مخابرات (2020)، یکپارچه سازی سامانه ارتباط با مشتریان (CRM) و سامانه فنی پشتیبان (AAA) را علت بروز مشکل در اتصال کاربران این استان به اینترنت اعلام کرد.

...

کاوش نیوز: فرشید ایزدی، افزود: قبلا این سامانه به شکل استانی فعال بود و هر یک از استان ها سامانه مستقل خود را داشتند که با این یکپارچه سازی پشتیبانی از طریق مرکز مخابرات ایران انجام می شود.

وی ادامه داد: این سیستم یکپارچه دسترسی سریع و آنلاین کاربران و مشترکان به سامانه ارتباطی را ممکن می کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه فارس اظهار داشت: با یکپارچه سازی این سامانه که آدرس آن نیز به ADSL.TCI.IR تغییر یافته، نام کاربری و کلمه عبور کاربران نیز تغییر کرده که کاربران با مراجعه به سامانه می توانند در جریان مراحل دریافت نام کاربری و رمز عبور جدید خود قرار گیرند.

نخستین روز هفته جاری (15 دی 1397) مشترکان اینترنت شرکت مخابرات فارس موسوم به 2020 با مشکلات ارتباطی همچون کندی سرعت اینترنت و قطعی کامل آن مواجه شدند.

ایزدی گفت: هم اینک عمده مشکلات این سامانه رفع شده و تقریبا برای اکثر کاربران امکان استفاده مجدد از اینترنت فراهم شده است و سایر مشترکان نیز ظرف 10 روز آینده مشکلی در استفاده از اینترنت نخواهند داشت.

مدیر مخابرات منطقه فارس تصریح کرد: به منظور جبران بخشی از مشکلات پیش آمده برای مشترکان و جلب رضایت هرچه بیشتر آنها، به مشترکان دارای بسته یک تا سه ماهه اینترنت 2020 پنج گیگابایت، به مشترکان دارای بسته سه تا 6 ماه 10 گیگابایت و به مشترکان دارای بسته 6 تا 12 ماه 15 گیگابایت اینترنت رایگان تعلق خواهد گرفت.

وی ادامه داد: مشترکان می توانند برای فعال سازی این حجم اینترنت هدیه در نظر گرفته شده با سامانه 2020 تماس بگیرند.

وی اظهار داشت: هم اینک در استان فارس 120 هزار مشترک از اینترنت شرکت مخابرات (2020) استفاده می کنند.

ایزدی، یکی از نیازهای امروز شهروندان را دسترسی به اینترنت پرسرعت یکپارچه و بدون نقطه کور و قطعی دانست و افزود: برای این منظور در شهر شیراز نیاز به نصب 53 آنتن مخابراتی (BTS) داریم که برخی دیدگاه های نادرست مبنی بر مضر و خطرناک بودن این آنتن ها مانع توسعه این آنتن ها در نقاط مختلف شهر شده است.

وی ادامه داد: در کنار به روز بودن امکانات و تجهیزات مخابرات فارس، تمام امواج شرکت مخابرات از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کنترل می شود و چنانچه امواج فراتر از حد مجاز و استاندارد باشد برخورد می شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.