حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : به مردم بگوييد بهتر از آن چيزى كه می خواهيد به شما بگويند.


» » » » 2 شرکت برای ساخت شهرآفتاب اعلام آمادگی کردند

 2 شرکت برای ساخت شهرآفتاب اعلام آمادگی کردندمدیرعامل مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهرآفتاب با اشاره به اینکه پیش از این مناقصه مربوط به شهرآفتاب برگزار شد گفت: 2 شرکت برای سرمایه گذاری در شهر آفتاب اعلام آمادگی کردند.

...

کاوش نیوز: محمد رئوف قادری افزود: مذاکرات با این شرکت ها انجام و در حال نهایی شدن است.

وی یادآور شد: مذاکرات مربوط به جذب سرمایه در شهر آفتاب و سایر پروژه های شهرداری انجام شده اما سرمایه گذاران به دلیل شرایط کشور و نوسانات اقتصادی دست به عصا راه می روند.

مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب با بیان اینکه تاکنون 12 شرکت داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در شهرآفتاب و سایر پروژه های شهرداری تهران اعلام آمادگی کردند، اظهارداشت: گروه های مذاکره کننده شهرداری تهران در حال مذاکره با این شرکت ها هستند و امیدواریم در آینده بتوانیم پروژه های شهری را با جذب سرمایه های داخلی و خارجی اجرا کنیم.

مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهرآفتاب واقع در جنوب تهران و در نزدیکی عوارضی تهران- قم اردیبهشت ماه سال 95 درزمان فعالیت محمدباقر قالیباف، همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب افتتاح شد.

به گفته مدیران شهری به دلیل افتتاح زودهنگام تنها 20 درصد از مجموعه شهر آفتاب ساخته شده و 80 درصد آن نیازمند منابع مالی است.

به تازگی نیز تفاهم نامه ساخت مجتمع ایستگاهی مترو شهرآفتاب میان مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب و شرکت توسعه مجتمع های ایستگاهی مترو امضا شده و قرار است زمین موردنیاز آن تامین شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.