حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : دوست هركس عقل او و دشمنش جهل اوست.


» » » » جابجایی بیش از 3 میلیون و 400 هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان

جابجایی بیش از 3 میلیون و 400 هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: 3 میلیون و 468 هزار و 676 تن کالا با 210 هزار و 966 سفر باری در 10 ماهه سالجاری توسط ناوگان باری در این استان جابجا شده است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: تیمور باقری اظهار کرد: 3 میلیون و 468 هزار و 676 تن کالا با 210 هزار و 966 سفر باری در 10 ماهه سالجاری  توسط ناوگان باری در این استان جابجا شده است.

وی با بیان اینکه 70 شرکت حمل ‌و نقل داخلی استان کالاهای این مدت را جابجا کرده‌اند، اظهار داشت: فرآورده های نفتی , سیمان و مصالح ساختمانی  عمده کالاهای حمل شده در این مدت را در استان تشکیل می دهند.

وی به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و تصریح کرد: حمل کالاها و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی این اداره کل محسوب می شود.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش و فعالان حوزه حمل و نقل جاده ای گفت: وضعیت حمل و نقل عمومی جاده ای کالا در حال حاضر در سیستان و بلوچستان کاملا عادی و روان است.

باقری در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 9 هزار و 133 راننده، 6 هزار و 988 دستگاه ناوگان باری با متوسط عمر افزون بر 14 سال و همچنین 3 پایانه عمومی بار، در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای داخلی کالای سیستان و بلوچستان فعالیت می نمایند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.