حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهای بهشت لا اله الا الله است.


» » » » افزایش 13 درصدی جابجایی کالا در سیستان و بلوچستان

رئیس اداره حمل ونقل کالا اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: جابجایی کالا در استان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 13 درصدی در تناژ کالا و 8 درصدی درتعداد سفر را نشان می‌دهد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: محمد یاسین احمدیان اظهار کرد: یک میلیون و 424 هزار و 360تن کالا با 83 هزار و 181 سفر باری در 4 ماه امسال توسط ناوگان باری در این استان حمل شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 13 درصدی در تناژ کالا و 8 درصدی درتعداد سفر را نشان می دهد.

وی  با بیان اینکه 69 شرکت حمل ‌و نقل داخلی شمال استان کالاهای این مدت را جابجا کرده‌اند، بیان داشت: فرآورده های نفتی، سیمان و مصالح ساختمانی عمده کالاهای حمل شده در این مدت را تشکیل می دهند.

احمدیان افزود: با وجود شیوع ویروس کرونا با تلاش فعالان عرصه حمل کالا در استان و رعایت دستورالعملهای بهداشتی تاکنون خللی در جابجایی کالاهای مصرفی و اساسی مردم به وجود نیامده است.

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از صدور111 فقره کارت هوشمند رانندگان و 40 فقره کارت هوشمند ناوگان باری در 4 ماه سالجاری خبر داد و افزود: بر اساس دستورالعمل سازمان راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کارت هوشمند رانندگان حمل ‌و نقل جاده‌ای کالا و مسافر به صورت غیر حضوری تمدید می‌شود.

محمد یاسین احمدیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر  69 شرکت حمل و نقل داخلی فعال کالا ، 8 هزارو 462 نفر راننده 6 هزارو 324 ناوگان باری، 3 پایانه بار، 2 انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها و 2 انجمن صنفی کارگری رانندگان باری در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای داخلی کالای تحت پوشش این اداره کل فعالیت می‌کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.