حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هر کس که دو روزش مساوی باشد باخته است.


» » » » متخلفان اقتصادی استان افزون بر 337 میلیارد ریال محکوم شدند

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان:

متخلفان اقتصادی استان افزون بر 337 میلیارد ریال محکوم شدند

م متخلفان اقتصادی استان افزون بر 337 میلیارد ریال محکوم شدنددیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: متخلفان اقتصادی این استان در 9 ماهه نخست امسال به پرداخت 337 میلیارد و 651 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و شاکیان خصوصی محکوم شدند.

...

کاوش نیوز: حیدر میرزایی اظهار داشت: در این مدت 9 هزار و 473 فقره پرونده به تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان وارد که 9 هزار و 451 پرونده رسیدگی و مختومه شد.

وی ادامه داد: در حوزه مختومه کردن پرونده ها در اجرای احکام ادارات تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان رشد 34 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشتیم.

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع پرونده های وارده چهار هزار و 959 فقره به حوزه کالا و خدمات، چهار هزار و 141 پرونده به قاچاق کالا و ارز و 373 فقره به حوزه بهداشت و درمان اختصاص داشت.

وی افزود: پرونده های قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان در این مدت نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از 80 درصد رشد داشته است.

میرزایی گفت: در این مدت در اجرای احکام بویژه وصولی جرائم نسبت به محکومیت صادره نیز عملکرد اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان موفقیت آمیز بوده به طوری که در حوزه قاچاق کالا رتبه نخست کشوری را از آن خود کرد.

وی بیان کرد: در کنار برخورد با متخلفان اقدامات پیشگیرانه نیز در دستور کار این اداره کل قرار گرفت و 19 نفر از محکومان به مناسبت میلاد رسول اکرم(ص) مورد عفو رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.