حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.


» » » » طرح شناسه‌دار نمودن کالاهای خانگی نیازمند هماهنگی و همکاری دستگاه‌ها است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری در کمیسیون هماهنگی، برنامه ریزی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت اجرای طرح شناسه‌دار نمودن کالاهای خانگی در سطح استان بایستی به تناسب سایر استان های کشور در استان ما نیز آمادگی لازم ایجاد شود.

...

به گزارش کاوش نیوز: ماندانا زنگنه بر لزوم هماهنگی دستگاههای اجرایی و نظارتی متولی جهت اجرای این طرح تاکید کرد و افزود: اگر این هماهنگی وجود نداشته باشد، عملا از فلسفه و هدف اصلی طرح دور می مانیم.

وی با اشاره به اهمیت این طرح به لحاظ اثرگذاری بر تحقق شعار "جهش تولید" و حمایت از تولید داخلی و همچنین حمایت از حقوق مصرف کنندگان بیان داشت: علاوه بر اتخاذ تمهیدات لازم، بایستی با هدف اقناع افکار عمومی، اطلاع‌رسانی لازم انجام شود چرا که اگر مردم در این زمینه اطلاعات کافی نداشته باشند، ممکن است؛ با سوء استفاده افراد سودجو و افزایش ناگهانی قیمت ها مواجه شویم.

محمد محبی دبیر کمیسیون هماهنگی، برنامه ریزی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان نیز در این جلسه گفت:‌ متولیان امر بازرسی‌های خود را برای اجرای طرح شناسه کالا آغاز خواهند کرد و مشتریان می‌توانند برای دریافت همه اطلاعات و گارانتی کالا،‌ شناسه آن کالا را از طریق تلفن ثابت یا همراه به « #۷۷۷۷*۴* » ارسال کنند.

وی افزود: با شماره گیری این کد دستوری اطلاعات قانونی و اصالت کالا برای مصرف کننده مشخص می شود تا ضمن حفظ حقوق مصرف کنندگان از ورود کالاهای بی کیفیت به بازار جلوگیری شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.