حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فقيه حقيقى، زاهد در دنيا، مايل به آخرت و چنگ زننده به سنّت پيامبر اكرم(ص) است.


» » » » بیش‌از هزار بازرسی از نانوایی‌های سیستان و بلوچستان انجام شد

بیش‌از هزار بازرسی از نانوایی‌های سیستان و بلوچستان انجام شدمعاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: هزار و ۷۰۰ مورد بازرسی از نانوایی‌های این استان در قالب طرح رعایت موارد بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفند تاکنون انجام شده است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: محمد قاسمی اظهار داشت: در ارتباط با اجرای این طرح تا کنون بیش‌از ۱۰ نشست هماهنگی برگزار شده است.

وی ادامه داد: طی اجرای این طرح تا یکم اردیبشهت سالجاری بیش‌از ۱۶۰ پرونده تخلف نانوایی‌هایی که موارد بهداشتی مدنظر در دستورالعمل‌های ابلاغی مربوط به جلوگیری از شیوع ویروس کروونا را رعایت نکرده‌اند تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: آیین نامه مدیریت بحران اطلاعیه شماره چهار کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا مربوط به رعایت موارد بهداشتی نانوایی‌ها به صورت کتبی و حضوری به تمامی نانوایی‌های این استان ابلاغ و اعلام شده است.

وی افزود: در بخشی از این آیین نامه آمده که تمامی واحدهای صنفی برای شروع فعالیت مشاغل کم خطر در طرح فاصله گذاری هوشمند می‌توانند در سامانه salamat.gov.ir بمنظور دریافت دستورالعمل سلامت محیط کار، شاغلان، مشتریان و تایید تعهدنامه بصورت الکترونیکی برای التزام به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا نام‌نویسی کنند.

قاسمی تصریح کرد: پس از تایید تعهدنامه، التزام به رعایت دستورالعمل بهداشتی مقابله با کرونا به صورت کد بهداشتی اخذ و واحد صنفی می‌تواند به فعالیت خود بپردازند.

وی بیان کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند گزارشات خود در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی، کم فروشی و تقلب، احتکار و انبارهای بی نام نشان را از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۲۴ ستادخبری سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: شهروندان همچنین می‌توانند از طریق پورتال سازمان به آدرسcppo.mimt.gov.irگزارشات خود را ثبت که از همین روش گزارشات مردمی قابل رسیدگی از طرف بازرسان است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.