حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : بپرهیز از این که خود را برای دیگران بیارایی و با انجام گناه به جنگ با خدا برخیزی


» » » » جذب و پذیرش واحدهای فناور در مرکز نوآوری جهاد دانشگاهی سمنان

جذب و پذیرش واحدهای فناور در مرکز نوآوری جهاد دانشگاهی سمنان رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سمنان از آمادگی مرکز نوآوری و شکوفایی این مرکز برای جذب و پذیرش هسته ها و واحدهای فناور استان سمنان خبر داد.

...

به گزارش  کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: علی منصفی‌راد گفت: هسته‌ها و واحدهای فناور در زمینه‌های تولید نرم‌افزار، خانه هوشمند رباتیک پزشکی، اینترنت و انرژی می‌توانند در مرکز نوآوری و شکوفایی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سمنان جذب شوند.

وی افزود: امکانات رفاهی، خدمات منتورینگ، آموزش تخصصی و مشاوره و... از جمله خدمات قابل ارائه توسط مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی سمنان به واحدهای فناور جذب شده در این مرکز خواهد بود.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان سمنان ادامه داد: مرکز نوآوری و شکوفایی(منش) جهاد دانشگاهی استان سمنان با همکاری سازمان توسعه فناوری و اشتغال جهاددانشگاهی کشور و اداره کل ورزش و جوانان استان در مساحتی بالغ بر ۷۵۰ مترمربع در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سمنان افتتاح شد.

منصفی‌راد اضافه کرد: مرکز منش جهاد دانشگاهی از دی‌ماه ۹۹ کار خود را آغاز کرد که بر این اساس ۴۵ کارگاه و رویداد در زمینه‌های مخلف برگزار شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا دو استارتاپ در حوزه طراحی اپلیکیشن‌های موبایل و ۴۵ رویداد آموزشی شامل رویداد چاره جو، رویداد صندلی تجربه، رویداد دیدار و کارگاه آموزشی در حوزه های کارآفرینی و کسب و کار برای دانشجویان و علاقه‌مندان این حوزه برگزار شده است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: واحدهای فناور علاقه‌مند برای کسب اطلاعات بیشتر در شرایط و چگونگی جذب در این مرکز نوآوری می توانند با شماره ۳۳۳۳۷۱۴۱ مرکز نوآوری و شتابدهی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سمنان تماس بگیرند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.