حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نماز نور چشم مومن است.


» » » » ۳۲۱ خودرو در راه‌های استان سمنان ماندند/ امدادرسانی ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه بارش برف و کولاک باعث درراه ماندن ۳۲۱ خودرو در محورهای استان شد، گفت: امدادرسانی به درراه ماندگان همچنان ادامه دارد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: مظفر محمدخانی ضمن بیان اینکه بارش برف و کولاک در اغلب محورهای استان سمنان منجر به مسدود شدن راه‌ها و گرفتار شدن خودروها شد، ابراز داشت: شب گذشته نیروهای هلال‌احمر استان سمنان به ۹۶۳ نفر درراه مانده امدادرسانی کردند.

وی ضمن بیان اینکه ۳۲۱ خودرو درراه‌های استان سمنان ماندند، افزود: با توجه به شرایط اقلیم و جوی ۲۵۵ نفر در پایگاه‌های امدادی و مراکز اسکان هلال‌احمر اسکان داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه ۳۴۷ اقلام خوراکی بین درراه ماندگان و خودروها توزیع‌شده است، ابراز داشت: با توجه به بارش برف و وقوع کولاک شدید در گردنه‌های صعب‌العبور و مسدود شدن برخی از محورهای مواصلاتی استان سمنان این امدادرسانی‌ها همچنان باقوت ادامه دارد.

محمدخانی بابیان اینکه ۱۲ دستگاه آمبولانس در این عملیات‌ها برای هم‌وطنان به‌کارگیری شد، در ادامه تصریح کرد: درمجموع ۱۲ تیم عملیاتی همراه با ۳۶ نفر از نجات گران هلال‌احمر در این امدادرسانی‌ها مشارکت داشتند.

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی از هم‌وطنان درخواست می‌شود از سفر خودداری کرده و در صورت الزام حتماً زنجیر چرخ، پتو و لباس گرم، آبجوش و خوراکی بردارند و سوخت کافی به همراه داشته باشند که بازهم سفر در چنین شرایطی اصلاً توصیه نمی‌شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.