حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : بالاترين عبادت، عفّت شكم و شهوت است.


» » » » مطالبه‌گری مهمترین رسالت جبهه فرهنگ انقلاب اسلامی است

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شاهرود:

مطالبه‌گری مهمترین رسالت جبهه فرهنگ انقلاب اسلامی است

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شاهرود، گفت: شورای جبهه فرهنگی، اجتماعی انقلاب اسلامی شهرستان متشکل از ۱۷ نخبه فرهنگی و اجتماعی است که رسالت مطالبه‌گری دارند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: مصطفی واحدی در حاشیه نشست مقدماتی شورای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شاهرود به مناسبت تمدید حکم سه ساله اعضای جبهه انقلاب فرهنگی استان سمنان و شهرستان شاهرود، با بیان اینکه شورای جبهه فرهنگی، اجتماعی انقلاب اسلامی متشکل از ۱۷ نخبه فرهنگی و اجتماعی است که هر کدام در جایگاه خود به فعالیت‌های گسترده فرهنگی مشغول هستند، بیان کرد: مطالبه‌گری از مسئولان خرد و کلان شهرستانی رسالت اصلی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: جبهه فرهنگی ظرفیت عظیمی از پشتوانه مردمی را در اختیار دارد که در دوره جدید قرار است با فعال کردن شورای کیفی و کارآمد به اقدامات مهمی از جمله تثبیت این نهاد مردمی در شهرستان، تشکیل کارگروه‌های تخصصی، رسد و شناسایی معضلات اجتماعی بپردازد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شاهرود با اشاره به اینکه جبهه فرهنگی بازوی توانمندی برای قرارگاه فرهنگی و ائمه جمعه محسوب می‌شود، افزود: به دنبال تشکیل شورای جدی برای پرداختن به مطالبات فرهنگی و اجتماعی شهرستان هستیم و مصلحت مردم را بر تمام امور ترجیح می‌دهیم.

واحدی با بیان اینکه معاونت‌ها و کارگروه‌ها به مقتضیات ضرورت‌ها و ظرفیت‌های عظیم فرهنگی و اجتماعی شهرستان شکل خواهد گرفت چرا که جبهه فرهنگی نماینده مردم است، افزود: جبهه فرهنگی، اجتماعی انقلاب اسلامی یک تشکل مردمی کشوری است که زیر مجموعه قرارگاه حضرت بقیه الله (عج) بوده و توسط رابط و یا دبیر انتخابی نسبت به توانمند سازی، حمایت و جبهه سازی مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی در استان‌ها و شهرستان‌های کشور فعالیت می‌کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.