حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هر کس که دو روزش مساوی باشد باخته است.


» » » » ۸ پرونده تخلف فروشگاه‌های زنجیره‌ای شاهرود به تعزیرات ارسال شد

رئیس اداره صمت شاهرود از انجام بازرسی ۲۳ فروشگاه زنجیره‌ای در سطح شهرستان خبر داد و گفت: هشت پرونده تخلف فروشگاه‌های زنجیره‌ای به تعزیرات شهرستان ارسال شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: امیر بشیری در جلسه با بازرسان و ناظران اصناف به میزبانی اداره صنعت، معدن و تجارت شاهرود ضمن بیان اینکه موضوع بازرسی از واحدهای تولیدی، صنعتی، اصناف و غیره همواره در دستور کار این اداره بوده است، ابراز داشت: بر اساس این هدف‌گذاری گشت و پایش ۲۳ فروشگاه زنجیره‌ای در سطح شهرستان شاهرود به مرحله اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه هفت اکیپ نظارت و ۲۰ بازرس پایش و رصد فروشگاه‌های زنجیره‌ای را بر عهده داشتند، افزود: این اقدام با همکاری اتاق اصناف و بسیج اصناف به انجام رسید که این اکیپ‌ها کالاهای موجود در این فروشگاه‌ها را به لحاظ قیمت و فراوانی مورد رصد قراردادند.

رئیس اداره صمت شاهرود ضمن بیان اینکه طی این بازرسی‌ها هشت مورد پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال‌شده است، ابراز داشت: گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور مهم‌ترین عناوین تخلفات این فروشگاه‌های زنجیره‌ای را شامل می‌شود.

بشیری ضمن بیان اینکه تخلفات این واحدها به ارزش ریالی بیش از ۳۳ میلیون ۵۰۰ هزار ریال برآورد شده است، در ادامه تصریح کرد: تمامی اقلام موجودی در فروشگاه‌ها مورد پایش قرار گرفتند که واحدهای متخلف در مرحله رسیدگی و صدور حکم قرار دارند.

وی با بیان اینکه بازرسی‌های به لحاظ نحوه فروش، قیمت کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای انجام می‌شود، افزود: عموم مردم می‌توانند گزارش‌ها و شکایت خود را از طریق سامانه تلفن گویای ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با شماره ۱۲۴ به این سازمان اعلام کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.