حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : به مردم بگوييد بهتر از آن چيزى كه می خواهيد به شما بگويند.


» » » » ۲۹ میلیارد ریال طرح هفته جهاد کشاورزی در دامغان افتتاح شد

۲۹ میلیارد ریال طرح هفته جهاد کشاورزی در دامغان افتتاح شد مدیر جهاد کشاورزی دامغان گفت: هشت طرح عمرانی و تولیدی شهرستان به ارزش ۲۹ میلیارد ریال در هفته جهاد کشاورزی به بهره‌برداری رسید.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: سیدمحسن طباطبائیان بیان کرد: همزمان با افتتاح طرح‌های هفته جهاد کشاورزی در دامغان، ۴۳ شغل مستقیم و ۶۵ شغل غیرمستقیم در منطقه فراهم شد که از این طرح‌ها در مجموع ۵۰ خانوار بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: اجرای ۱۰ هکتار سامانه آبیاری نوین به ارزش یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال و ایجاد ۱۰ هزار مترمربع ورق استخر ذخیره آب کشاورزی به ارزش حدود سه میلیارد ریال از جمله طرح‌های عمرانی این هفته بود.

طباطبائیان اضافه کرد: ۲ طرح زیربنایی شامل تسطیح اساسی ۱۸۶ هکتار و ایجاد کانال فرعی شبکه زیر سد در بیش از ۱۳ هزار متر نیز در دامغان به بهره‌برداری رسید.

وی از افتتاح سه طرح تولیدی در دامغان خبر داد و گفت: در کنار طرح‌های کشاورزی، توجه به دامداری نیز از اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی است که در همین راستا، سه طرح تولیدی هفته جهاد کشاورزی در دامغان افتتاح شد.

طباطبائیان خاطرنشان کرد: یک مرکز پرورش بوقلمون گوشتی در روستای مهماندوست با صرف ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و با هدف پرورش ۲ هزار قطعه کار خود را آغاز کرده است.

وی اظهار داشت: در زمینه پرواربندی بره نیز ۲ مرکز با ظرفیت ۵۰۰ راس و صرف ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.