حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نه من و نه گویندگان قبل از من کلمه ای پر محتوا همانند لا اله الا الله نگفته ایم.


» » » » کارگاه های ناایمن معدنی در مازندران پلمب می شود

کارگاه های ناایمن معدنی در مازندران پلمب می شودسرپرست اداره کل تعاون مازندران رعایت موازین ایمنی را در کارگاه های معدنی استان ضروری دانست و خواستار توجه به این مسئله مهم شد و گفت: کارگاه های ناایمن معدنی پلمب می شود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: علی باقری صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از معدن زغال سنگ درکا در شهرستان آمل اظهار کرد: این اداره کل به منظور صیانت از نیروی کار و نظارت بر حسن اجرای مقررات قانون کار و آئین نامه‌های حفاظت فنی و بهداشت کار اقدام به اجرای بازدیدهای دوره‌ای و موردی توسط بازرسان کار می‌نماید و بازرسی از کارگاه‌های پرخطر در الویت می‌باشد. وی افزود: رعایت موازین ایمنی در همه کارگاه‌های سطح استان امری ضروری است.

باقری با تأکید بر ضرورت نظارت بر کارگاه‌های معدنی افزود: علیرغم محدودیت در حوزه منابع انسانی و تعداد بازرسان کار، بازرسی از معادن با الویت و حساسیت ویژه ای انجام می‌شود. باقری خاطرنشان کرد: مطابق ماده ۹۵ قانون کار کارفرمایان محترم، مسئول تأمین ایمنی کارگاه می‌باشند، بدیهی است کارگران عزیز نیز مکلف به رعایت موازین ایمنی است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: در سال جاری چندین کارگاه معدنی ناایمن با استناد به ماده ۱۰۵ قانون کار و جهت حفظ جان کارگران شریف با دستور دادستان پلمب شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.