حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : به مردم بگوييد بهتر از آن چيزى كه می خواهيد به شما بگويند.


» » » » روحانیون در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب نقش مهمی دارند

 روحانیون در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب نقش مهمی دارندرئیس اداره تبلیغات اسلامی ساری نقش علما و روحانیون را در اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مهم توصیف کرد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: حجت الاسلام حسین زارع صبح چهارشنبه در مشترک روحانیان مستقر با فرمانده سپاه ساری با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و مسئله افزایش جمعیت، نقش علما و روحانیان را در اجرایی شدن فرامین مقام معظم رهبری و اجرای بیانیه گام دوم مهم برشمرد.

وی با مأموریت و وظیفه روحانیون را در اجرا وپیاده سازی گام دوم انقلاب را مهم توصیف کرد، گفت: امروز علما وروحانیون وظیفه دارند تا نسبت به عملیاتی شدن فرامین مقام معظم رهبری در جامعه نقش اساسی دارند.

وی افزود: همچنین باید فرامین مقام معظم رهبری در زمینه سبک زندگی و فرزندآوری برای پیشگیری از کاهش جمعیت مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام زارع به نقش مهم مساجد در امور محلات اشاره کرد و گفت: مساجد دارای دو بازو به نام امام جماعت و فرمانده پایگاه محله است و باید جامعه پیرامونی مسجد و محله را درنظر گیریم و از ظرفیت تمام گروه‌های هدف نظیر مؤسسات قرآنی، جامعه ستایشگران، اثرگذاران و غیره برای رفع نیازهای محله بهره گرفت.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.