حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهترين كارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نيكي به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در راه خدا


» » » » استانداری مازندران ۲ روز عزای عمومی اعلام کرد

استانداری مازندران در پی درگذشت آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران ۲ روز عزای عمومی اعلام کرد.

...

کاوش نیوز: آیت الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران ، امام جمعه ساری و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری عصر شنبه پس از ماهها تحمل رنج بیماری در بیمارستان ساسان تهران درگذشت.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، در پی رحلت آیت الله طبرسی روزهای یکشنبه ۲۰ و دوشنبه ۲۱ بهمن ماه جاری در استان مازندران از سوی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران عزای عمومی اعلام شده است. ‎

همچنین استاندار مازندران و نماینده ولی فقیه در استان در پیامی مشترک ضمن تسلیت رحلت آیت الله طبرسی، تاکید کردند: بی تردید فقدان آن عالم ربانی، ضایعه ای بزرگ برای مردم شریف استان به شمار می آید و غم درگذشت آن مرد خدا برای همه مردم ولایتمدار مازندران، گران و سنگین خواهد بود.

متن کامل پیام تسلیت مشترک نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار مازندران نیز به شرح ذیل است:

انالله و اناالیه راجعون

خبر رحلت جانسوز مجاهد راه حق، عالم دین و مبارز خستگی ناپذیر صحنه های انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله نورالله طبرسی، رضوان الله تعالی علیه، نماینده سابق مقام معظم رهبری و عضو فقهای مجلس خبرگان رهبری در استان مازندران موجب تالم و تاثر فراوان اینجانبان و مردم ولایتمدار و عالم دوست مازندران گردید.

آن مجاهد مرحوم چه آن زمان که شاگردی موفق در محضر حضرت آیت الله کوهستانی (رضوان الله تعالی علیه ) و چه آن زمان که نزد علمای شهر قم بر  زانوی ادب؛ تحصیل علم را فرا می گرفت، برای اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرد.

ایشان پس از آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی به صف مبارزان پیوست و شجاعانه در حرکت های مردمی و راهپیمایی ها حضوری مستمر داشت و با پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر تداوم آرمان های انقلاب اسلامی و نیز در طول هشت سال دفاع مقدس همچون پدری دلسوز برای جوانان بسیجی استان استوار ماند.

تلاشهای مستمر آن فقید سعید از زمان امام جمعه معزز مردم متدین شهر ساری تا نماینده مقام عظمای ولایت و تا نماینده محترم مردم ولایت مدار استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری برای آحاد مردم استان مبرهن و آشکار است.

بی تردید فقدان آن عالم ربانی، ضایعه ای بزرگ برای مردم شریف استان به شمار می آید و غم درگذشت آن مرد خدا برای همه مردم ولایتمدار مازندران، گران و سنگین خواهد بود.

اینجانبان این مصیبت سنگین را به محضر رهبر معظم انقلاب، مردم ولایتمدار و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، حوزه های علمیه و علمای اعلام و بویژه بیت معزز ایشان تسلیت عرض نموده و از آستان خداوند قادر متعال؛ برای آن عالم فقید سعید، مغفرت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت داریم و روزهای یکشنبه و دوشنبه؛ بیستم و بیست و یکم بهمن در استان مازندران را عزای عمومی اعلام می نماییم. 

محمد باقر محمدی لایینی / نماینده مقام معظم رهبری در مازندران

احمد حسین زادگان / استاندار مازندران


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.