حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : كساني كه رضايت مخلوق را به بهاي غضب خالق بخرند ، رستگار نخواهند شد.


» » » » مجمع نمایندگان مازندران مردم را به شرکت دراهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد

مجمع نمایندگان مازندران مردم را به شرکت دراهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد مجمع نمایندگان مازندران روز شنبه در آستانه 22 بهمن با انتشار بیانیه ای مردم این خطه شمال کشور را برای حضور گسترده در راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فراخواندند.

...

کاوش نیوز: مجمع نمایندگان مازندران در بیانیه خود 22 بهمن را به دلیل رهایی ملت از یوغ استکبار ، روز خودباوری و روز نصرت الهی و عید ملی و انقلابی ملت بزرگ ایران نامیدند و تداوم ارزش های این روز را در تجدید میثاق با مقام معظم رهبری دانستند.
دراین بیانیه نوشته شد : بی تردید حضور موثر و نقش مردم دیندار مازندران در پیروزی انقلاب اسلامی فراموش شدنی نیست و مردم انقلابی دیار علویان همچنان برای حفظ دستآوردهای انقلاب اسلامی ثابت قدم است..
مجمع نمایندگان مازندران بار دیگر با دعوت از همه اقشار و آحاد ملت انقلابی ایران بویژه مردم مازندران برای شرکت در راهپیمایی 22بهمن حضور گسترده مردم ایران را در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی موجب همگرایی ملی و انقلابی و یاس دشمنان بویژه امریکای جهان خوار و اسرائیل غاصب دانستند..
در پایان این بیانیه ، نمایندگان مازندران شکرگزاری از نعمت جمهوری اسلامی را خدمت بی منت و مستمر به مردم فهیم و صبور دانستند و با اذعان به برخی نارسایی در جامعه خود را موظف به محاسبه عملکرد و خدمت جهادی دانستند و از همه قوا ونهادها نیز درخواست کردند تا برای رفع کاستی ها و توسعه عادلانه مناطق و پیگیری مشکلات اقشارمستضعف بویژه جوانان تلاش مضاعف داشته باشند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.