حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : هنگام ظهور فرج را خدا می داند و بس و هر که برای ظهور من وقتی تعیین کند دروزغگو است.


» » » » تهیه ۴۰۰ تبلت دانش‌آموزی در چالوس/ خلبان بازنشسته در سنگسرک مدرسه می‌سازد

مدیر آموزش و پرورش چالوس گفت: تاکنون ۴۰۰ تبلت و گوشی هوشمند به همت خیران، کارکنان آموزش و پرورش و معلمان به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شده است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: مهدی سام مدیر آموزش و پرورش چالوس با اشاره به اختصاص تسهیلات در قالب قرض‌الحسنه برای تامین تجهیزات آموزشی نوین اظهار کرد: ۱۸۰ دانش‌آموز این شهرستان به بانک معرفی شدند که حدود ۲۰ نفر بنا بر مشکلاتی موفق به اخذ وام نشده و به همین تعداد از طرف اداره، دانش‌آموز جایگزین معرفی شده است.

وی با بیان اینکه ۳۷۷ دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد و ۱۴۴ دانش‌آموز مددجوی بهزیستی در شهرستان وجود دارند، گفت: از بین ۱۸ هزار دانش‌آموز شهرستان چالوس نزدیک به ۷۵۰ دانش‌آموز فاقد تبلت برای آموزش بودند.

سام به ۱۷۲ روز واگذاری مسوولیتش در این اداره اشاره کرد و افزود: از همان روزهای اولیه طبق توافق آموزش و پرورش استان با کمیته امداد مبنی بر تاسیس مرکز خیریه در هر شهرستان، یک مرکز خیریه به نام محمد رسول الله در چالوس به ثبت رسانده و تا به امروز تعداد ۲۲۰ تلفن همراه از محل اعتبارات صندوق خیریه برای دانش‌آموز نیازمند خریداری شد.

مدیر آموزش و پرورش چالوس گفت: البته تعدادی از خیران، کارکنان آموزش و پرورش و حتی معلمان در اقدامی خود خواسته برای دانش‌آموزان نیازمند گوشی و تبلت هوشمند تهیه کردند.

این مسوول اعلام کرد: در مجموع با حمایت صندوق خیریه محمدرسول الله ۲۵ دستگاه اهدا تبلت از سوی اداره کل، نزدیک به ۴۰۰ تجهیزات هوشمند برای دانش آموزان تهیه شد.

وی در ادامه گفت: با تلاش متداوم در این مسیر و تهیه ۳۰ دستگاه تبلت آموزشی، تمامی دانش‌آموزان در شهرستان چالوس از تجهیزات هوشمند بی‌نیاز می‌شوند.

سام به جذب سرمایه خیران در قسمت‌های مختلف اشاره کرد و گفت: ساختمان قدیمی آموزش و پرورش توسط خیر نیک‌اندیش حاج رحیم قربانی با هزینه بالغ بر ۳.۵ میلیارد تومان به درمانگاه تخصصی فرهنگیان تجهیز می‌شود و همچنین زمینی به مساحت ۵ هزار و ۵۰۰ متر زمین در شهرک مصطفی خمینی وقف و تحویل آموزش و پرورش و خیران مدرسه‌ساز چالوس شد.

مدیر آموزش و پرورش چالوس گفت: با عزم خیر دیگری، در شهر مرزن آباد مدرسه‌ای برای دانش ‌آموزان نیاز ویژه، با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد تومان در حال ساخت است و مدرسه‌ای نیز در سنگسرک با تلاش یک خلبان بازنشسته با هزینه ۶۰۰ میلیون تومانی تجهیز می‌شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.