حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.


» » » » بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه فتنه ۸۸ را زمین‌گیر کرد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بصیرت، وقت شناسی و دشمن شناسی مردم در نهم دی ماه ۸۸، انقلاب اسلامی را در مقابل فتنه‌های دشمن حفظ کرد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در آئین گرامیداشت نهم دی ماه در مصلای بیت‌المقدس اراک، گفت: بصیرت، وقت شناسی و دشمن شناسی مردم، تبعیت از ولایت فقیه و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و تجلی و غیرت دینی در نهم دی ماه سال ۸۸ یک بار دیگر انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری را در مقابل فتنه‌های دشمنان حفظ کرد.

وی اظهار کرد: نهم دی ماه و روز بصیرت مصداق و تجلی حمایت‌های همه جانبه ملت از حریم ولایت و آرمان‌های نظام اسلامی است.

آیت الله دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: برخی افراد در جریان‌های سال ۸۸ دنبال تفرقه افکنی و فرقه گرایی بودند. اما درایت رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی ملت از ایشان نقشه‌های شوم آنها را نقش بر آب کرد و نظام اسلامی در برابر توطئه‌ها بار دیگر بیمه شد.

نماینده ده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: ملت ایران در این روز تاریخی و سرنوشت ساز یک فتنه هشت ماهه از سوی دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکل گرفته بود را، خنثی کردند و با حمایت قاطع از ولایت فقیه نقشه‌های بدخواهان نظام، نقش بر آب و بی اثر کردند. و یک بار دیگر دشمن به شدت زمین گیر شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.