حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فقيه حقيقى، زاهد در دنيا، مايل به آخرت و چنگ زننده به سنّت پيامبر اكرم(ص) است.


» » » » آلومینیوم اراک در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر به‌دنبال بُرد است

آلومینیوم اراک در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر به‌دنبال بُرد است در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم آلومینیوم اراک و نفت مسجد سلیمان امروز راس ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به مصاف هم می‌روند.

...

به‌گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم: در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم آلومینیوم اراک و نفت مسجد سلیمان امروز راس ساعت 15 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به مصاف هم می‌روند.

شاگردان رسول خطیبی که در دور رفت لیگ برتر موفق به کسب پیروزی دو بر یک مقابل نفت مسجدسلیمان شدند و سال گذشته نیز در این شهر توانستند با همین نتیجه به برد برسند، امیدوار هستند در دیدار پیش رو نیز از سد نفتی‌ها عبور کنند و صاحب 3 امتیاز ارزشمند در جنوب شوند.

بازیکنان تیم آلومینیوم که در دور برگشت لیگ برتر طعم برد را نچشیده‌اند، به دنبال ارائه یک نمایش خوب در تقابل با نفت مسجدسلیمان هستند و این انگیزه را دارند تا در این مسابقه خارج از خانه به پیروزی برسند و با 3 امتیاز کامل به اراک برگردند و خوشحالی هواداران‌ را رقم بزنند.

در آن سوی میدان هم نفت مسجدسلیمان که چیزی برای از دست دادن ندارد، با توجه به اینکه برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند، نمی‌خواهد در خانه امتیازی از دست بدهد، اما بازیکنان نفت به خوبی می‌دانند کار راحتی برابر بازیکنان با انگیزه آلومینیوم ندارند چراکه اراکی‌ها نیز می‌خواهند طلسم‌شکنی کنند و به برد برسند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.