حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : كساني كه رضايت مخلوق را به بهاي غضب خالق بخرند ، رستگار نخواهند شد.


» » » » فعالیت حضوری مدارس متوسطه دوم‌در مناطق شهری استان مرکزی آغاز شد

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: فعالیت حضوری مدارس متوسطه دوم در مناطق شهری این استان از پانزدهم آبان ماه آغاز شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: احمد حسینی افزود: ۴۶ هزار دانش‌آموز متوسطه دوم در آموزش و پرورش استان مرکزی وجود دارد که ۴۲ درصد آنان در هنرستان‌های این استان به تحصیل اشتغال داشته و دروس عملی این افراد از ابتدای مهرماه جاری به صورت حضوری برگزار شده‌ است.

وی با یادآوری فعالیت حضوری مدارس متوسط دوم در مناطق روستایی استان مرکزی از ابتدای سال تحصیلی جاری، ادامه داد: دانش آموزان متوسطه دوم حوزه شهری آموزش و پرورش استان نیز از امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مدارس حضور می‌یابند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان متوسطه دوم مناطق شهری این استان بر اساس برنامه‌ریزی مدارس، مصوبات ستاد ملی کرونا و چارچوب دستورالعمل‌های آموزش و پرورش می‌توانند در محیط‌های آموزشی حضور یابند.

حسینی گفت: دانش‌آموزان متوسطه دوم برای حضور در مدارس به ۲ دسته تقسیم شده و دسته نخست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ساعت هفت و ۱۵ دقیقه صبح تا ۱۰ و پنج دقیقه و دسته دوم از سال ۱۰ و ۱۵ دقیقه تا ۱۳ و پنج دقیقه در کلاس درس حاضر می‌شوند.

وی ادامه داد: برای مقابله با شیوع مجدد ویروس کرونا، یک چهارم دانش‌آموزان متوسطه دوم به‌صورت حضوری در مدارس استان مرکزی حضور می‌یابند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: دانش‌آموزان متوسطه اول نیز بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا از ابتدای آذرماه جاری به‌صورت فعالیت آموزشی حضوری خواهند داشت و بررسی در این راستا ادامه دارد.

حسینی گفت: بیش از ۹۰ درصد دانش‌آموزان سنین ۱۲ تا ۱۸ سال استان مرکزی نوبت نخست و ۲۵ درصد نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.