حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : هنگام ظهور فرج را خدا می داند و بس و هر که برای ظهور من وقتی تعیین کند دروزغگو است.


» » » » عزاداران حسینی استان مرکزی ۴۵۸ واحد نذر خون اهدا کردند

مسئول جذب و اهداکنندگان اداره کل انتقال خون استان مرکزی گفت: عزاداران حسینی این استان در تاسوعا و عاشورای امسال ۴۵۸ واحد خون در قالب نذر خون اهدا کردند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: لیندا حسین آبادی افزود: ۵۳۸ نفر برای اهدای نذر خون به پایگاه‌های انتقال خون در استان مراجعه و موفق به اهدا خون شدند.

وی اظهار داشت: اهدا کنندگان در پویش «نذرخون» از اول ماه محرم تا اربعین حسینی فرصت دارند در نوبت صبح از ساعت هشت تا ۱۲ و در نوبت عصر هم از ساعت ۱۴ تا ۱۶ به پایگاه‌های انتقال خون استان مرکزی مراجعه کنند.

مسئول جذب و اهداکنندگان اداره کل انتقال خون استان مرکزی گفت: میزان اهدای خون در تاسوعا و عاشورایی حسینی نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته است.

حسین آبادی افزود: ۴۰ نفر از اهدا کنندگان نذر خون امسال در استان زن و ۴۱۸ نفر نیز مرد در این پویش شرکت کردند.

وی اظهار داشت: سامانه نوبت دهی انتقال خون استان برای عزاداران پیش بینی شده تا در شرایط شیوه کووید ۱۹ از شلوغی و انتقال بیماری در مراکز اهدا جلوگیری شود.

مسئول جذب و اهداکنندگان اداره کل انتقال خون استان مرکزی گفت: از مردم درخواست می‌شود نذر خون خود را به روزهای پایانی اربعین موکول نکنند و با اهدای خون به بیماران نیازمند خون کمک نمایند.

حسین آبادی افزود: مردم می‌توانند با  تاسی از سالار شهیدان در کمک به دیگر مومنان در پویش «اهدای خون آگاهانه از تاسوعا تا اربعین حسینی» مشارکت کنند.

وی اظهار داشت: پنج هزار و ۶۳۵ نفر از اول محرم تا اربعین حسینی سال گذشته در استان مرکزی برای نذر خون مراجعه کردند که از این تعداد چهار هزار و ۶۶۴ نفر موفق به اهدا شدند که ۳۱۵ نفر از اهدا کنندگان زن بودند.

سازمان انتقال خون ایران در سال ۱۳۵۳ تاسیس شد.

سازمان انتقال خون ایران بالاترین و تنها مرجع تصمیم‌گیری در زمینه تامین و توزیع خون و فرآورده‌های خونی سالم در کشور است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.