حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : بخيل را آسايشى نيست و حسود را خوشى و لذتى نيست و زمامدار را وفايى نيست و دروغگو را مروت و مردانگى نيست.


» » » » ۱۶۵ میلیون متر مکعب گاز سی‌ان‌جی در استان مرکزی توزیع شد

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: ۱۶۵ میلیون متر مکعب گاز سی‌ان‌جی پارسال از سوی این شرکت در نقاط مختلف استان توزیع و مصرف شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: «سعید جمشیدی» افزود: توزیع این میزان سوخت سی‌ان‌جی در استان مرکزی صرفه‌جویی ۱۶۵ میلیون لیتری بنزین را در پی داشته است که اقدام ارزشمندی در راستای  حفظ منافع ملی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۲ هزار خودروی عمومی این استان با ثبت نام در سامانه این شرکت به‌صورت رایگان گازسوز شدند، ادامه داد: هزینه این اقدام برای هر خودرو ۱۰۰ میلیون ریال است که دولت به‌صورت رایگان انجام می‌دهد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی اظهار داشت: طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی(وانت، تاکسی، نیسان و کامیونت) با هدف مدیریت مصرف بهینه و تلاش در حفظ محیط زیست در این استان از خرداد ماه پارسال کلید خورد که تا کنون بیش از سه هزار خودرو عمومی برای این طرح ثبت‌نام و ۲ هزار خودرو گازسوز شدند.

جمشیدی بیان کرد: مراحل ثبت‌نام و اجرای طرح دوگانه‌سوز کردن خوردروهای عمومی استان مرکزی در تمامی مقاطع رایگان است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه gcr.niopdc.ir  نسبت به این امر اقدام کنند.

وی اضافه کرد: این طرح ویژه خودروهای عمومی برنامه‌ریزی شده و بعد از اتمام این خودروها، مسافربرهای شخصی از قبیل اسنپ و آژانس‌ها هم می‌توانند از آن استفاده کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی با بیان اینکه چهار مرکز در استان برای گازسوز کردن خودروهای عمومی این استان تجهیز شده‌اند، گفت: متقاضیان با وارد شدن در سامانه و ثبت شماره ملی و تلفن همراه خود در نوبت قرار می‌گیرند و براساس آدرس و محل زندگی مالکان خودرو درخواست آن‌ها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.