حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بالاترین درجه بهشت فردوس است و اگر چیزی از خدا می خواهید فردوس را طلب کنید.


» » » » بستر ارتباط الکترونیکی سامانه سجام در استان مرکزی مهیا است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی گفت: بستر ارتباطی مناسب در تمام شهرها و ۷۰ درصد روستاهای این استان برای ثبت‌نام الکترونیکی و احراز هویت در سامانه سجام مهیا است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: «لادن مهدوی» افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا ازدحام جمعیت در دفاتر پیشخوان دولت می‌تواند به عنوان یکی از کانون‌های انتقال بیماری باشد بنابراین تلاش شده بستر و امکان ثبت نام الکترونیکی مهیا شود تا مردم کمتر در دفاتر پیشخوان حضور یابند.

وی بیان کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام غیرحضوری می توانند به سایت اینترنتی به آدرس https://sejam.ir مراجعه و مراحل ثبت نام را انجام دهند و پس از اخذ کد پیگیری، برای احراز هویت از سامانه هایی که به این منظور در وبگاه http://sahamedalat.ir/marakez آورده شده، استفاده کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی ادامه داد: انجام مراحل ثبت نام اولیه و دریافت کد پیگیری در سامانه سجام و مراجعه به دفاتر پیشخوان تنها به‌منظور احراز هویت، از دیگر روش‌های دریافت خدمت است که می تواند تا حد زیادی به کاهش زمان حضور مراجعین در دفاتر پیشخوان و صیانت از سلامت شهروندان کمک کند.

مهدوی بیان کرد: افرادی که به هر دلیل امکان ثبت نام الکترونیکی در سامانه سجام را ندارند باید به‌منظور کاهش زمان حضور در دفاتر پیشخوان و تسریع در دریافت خدمت، پیش از مراجعه به دفاتر پیشخوان از مدارک لازم برای  ثبت نام آگاهی حاصل کنند.

وی بیان کرد: برای ثبت نام در سامانه سجام داشتن شماره شبا حساب بانکی و شماره تلفن همراه ثبت شده به نام شخص متقاضی ضروری است و ثبت نام اشخاص زیر ۱۸ سال، تنها با حضور ولی یا قیم قانونی امکان پذیر است و الزامی برای حضور این افراد در دفاتر وجود ندارد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.