حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » » » یک هزار و ۴۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در شازند کشف شد

یک هزار و ۴۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در شازند کشف شدرییس شبکه دامپزشکی شهرستان شازند گفت: یک هزار و ۴۰۰ کیلوگرم فرآورده خامی غیربهداشتی در جریان بازرسی از واحدهای تولید، نگهداری و عرضه تحت نظارت دامپزشکی کشف و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: «رضا معینی مقدم » افزود: ۴۵۰ کیلوگرم گوشت گرم غیربهداشتی که با خودرو از یکی از استان‌های همجوار به مبدا شهرستان شازند حمل شده بود، در جریان بازرسی بهداشتی و کنترل فرآیند حمل، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی کشف و توقیف شد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط ارگانولپتیک(آزمایش ارگانولپتیکی یک غذا شامل دیدن، بوئیدن، چشیدن و لمس کردن می‌شود) نامطلوب محموله، نمونه‌برداری انجام و به آزمایشگاه مرجع اداره کل دامپزشکی استان مرکزی ارسال شد.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان شازند خاطرنشان کرد: بر اساس نتایج آزمایشگاه محموله آلوده و غیر بهداشتی تشخیص داده شد و با دستور مقام قضایی معدوم و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

معینی مقدم یادآورشد: ۹۸۶ کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی از جمله گوشت قرمز و گوشت مرغ در جریان بازرسی از واحدهای تولید، نگهداری و عرضه دامپزشکی شهرستان شازند در ماه مبارک رمضان کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: چهار نفر متخلف به مراجع قضایی معرفی و ۲ واحد نیز با دستور مقام قضایی مهر و موم شدند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.