حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نه من و نه گویندگان قبل از من کلمه ای پر محتوا همانند لا اله الا الله نگفته ایم.


» » » » حوادث رانندگی در استان مرکزی ۲ کشته برجا گذاشت

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی در جاده‌های این استان ۲ کشته برجا گذاشت.

...

کاوش نیوز: به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «ایرج کهریزی» افزود: یکی از این تصادف‌ها عصر روز گذشته در جاده اراک به ازنا رخ داد.

وی ادامه داد: در این حادثه رانندگی یک دستگاه خودروی پژو پارس با سواری تیبا برخورد کرد که بر اثر آن  راننده پژو جان باخت و راننده تیبا نیز مجروح شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه استان بی‌توجهی راننده پژو پارس به علت تجاوز به چپ نسبت به راننده تیبا اعلام شده است.

سرهنگ کهریزی خاطرنشان کرد: در حادثه دیگری که شامگاه گذشته در جاده بارزجان شهرستان تفرش رخ داد، یک دستگاه موتورسیکلت واژگون شد که موجب مرگ موتورسیکلت سوار شد.

 

باند سارقان اماکن متبرکه و مساجد در خنداب متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب گفتک یک باند سه نفره سرقت از اماکن متبرکه و مساجد شناسایی و متلاشی شد که اعضای این باند به چهار فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرده‌اند.

سرهنگ «عبدالرضا جودکی» گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم و تجهیزات اماکن مذهبی در خنداب، این مهم به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با دریافت سرنخ‌هایی از اعضای این باند سرقت روز گذشته این سارقان در حین ارتکاب جرم به دام افتادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب خاطرنشان کرد: این سارقان در حال جابه‌جایی ۶ تخته فرش و سه دستگاه آمپلی‌فایر سرقتی با یک دستگاه خودروی سواری بودند که دستگیر شدند.

سرهنگ گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

 

 ۱۷۹ فقره سرقت در اراک کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: ۱۶۵ نفر در این شهرستان به دلیل ارتکاب انواع جرایم مرتبط با حوزه موادمخدر و سرقت در شهریور ماه سال جاری دستگیر شدند.

سرهنگ «امیر مختاری» افزود: ۹ کیلوگرم انواع موادمخدر در شهریور ماه امسال در طرح پاکسازی نقاط جرم‌خیز شهرستان اراک کشف شده و به‌منظور مبارزه با پدیده شوم موادمخدر ۹۳ نفر در این شهرستان دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی ادامه داد: ۳۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی نیز در شهریور ماه امسال در عملیات‌ یگان‌های انتظامی پلیس اراک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: ۷۲ سارق در این شهرستان دستگیر و ۱۷۹ فقره انواع سرقت نیز از آنان کشف شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.