حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : پر حسرتترين مردم در روز قيامت، بنده اى است كه عدلى را وصف كند و خودش خلاف آن را عمل كند.


» » » » یک‌هزار و ۲۰ شعبه آرای مردم استان مرکزی در انتخابات را جمع‌آوری می‌کنند

یک‌هزار و ۲۰ شعبه آرای مردم استان مرکزی در انتخابات را جمع‌آوری می‌کنندرییس هیات بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: یک‌هزار و ۲۰ شعبه آرای مردم این استان را در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جمع‌آوری می‌کنند.

...

کاوش نیوز: «سعید فرخی» در نشست هیات بازرسی انتخابات استان مرکزی در اراک افزود: در هیات بازرسی این استان برنامه‌ریزی‌های لازم برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی، امکانات و نیروهای موجود به کار گرفته شده و مقرر شده در هر صندوق رای، یک نیروی بازرس حضور داشته باشد.

وی بیان کرد: پیش‌بینی شده ۶۰۰ بازرس در این دوره از انتخابات در استان مرکزی حضور داشته باشند که به احتمال زیاد این آمار افزایش پیدا می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی ادامه داد: آموزش بازرسان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد، فعالیت و اقدام‌های مختلف انتخاباتی تا یک هفته آینده رصد می‌شود و در صورت مشاهده هر گونه تخلفات احتمالی، مراتب به مقام‌های ذی‌صلاح اصلاع‌رسانی می‌شود.

فرخی اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم با هیات‌های بازرسی شهرستان‌های مختلف استان مرکزی انجام شده و مشکل خاصی در این استان وجود ندارد و آمادگی کافی برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به بهترین شکل ممکن وجود دارد.

وی عنوان کرد: تاکنون تخلفاتی به هیات بازرسی استان مرکزی اعلام شده که برخی از آنها مشهود بود که مراجع ذیصلاح اطلاع‌رسانی شده است.

رییس هیات بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تمام افرادی که در روند برگزاری انتخابات دخیل هستند، باید رعایت قوانین و مقررات را سرلوحه کار خود قرار دهند و دستگاه‌های اجرایی و هر دستگاهی که اعتبار آنها از بودجه و منابع عمومی است، طبق قانون حق هیچگونه جانب‌داری و استفاده از امکانات دولتی به نفع یا ضرر نامزد خاصی ندارند و باید اصل بی‌طرفی را رعایت کنند.

فرخی عنوان کرد: جهانیان چشمان خود را به برگزاری انتخابات ایران دوخته‌اند و در این شرایط حساس انتظار است اقشار مختلف مردم فازغ از گرایش سیاسی و اختلاف نظرها، در پای صندوق‌های رای حضور گسترده و پررنگ داشته باشند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.