حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فقيه حقيقى، زاهد در دنيا، مايل به آخرت و چنگ زننده به سنّت پيامبر اكرم(ص) است.


» » » » ۳۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان مرکزی خریداری شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: ۳۰۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این استان از بهره‌برداران خریداری و درسیلوها ذخیره‌سازی شده است.

...

کاوش نیوز: «سعید فرخی» در نشست ملاقات مردمی دراستانداری مرکزی افزود: خرید تضمینی گندم از کشاورزان این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

وی ادامه داد: ۳۲۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان مرکزی خریداری و در سیلوها ذخیره شد و امید می‌رود که تا پایان فصل برداشت خرید تضمینی امیزان خرید از مدت مشابه پارسال فراتر رود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی ارزش گندم خریداری شده از کشاورزان استان را در سال جاری پنج هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تاکنون چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال از مطالبات گندم‌کاران استان پرداخت شده و بقیه طلب کشاورزان نیز به‌زودی پرداخت می‌شود.

فرخی افزود: با پرداخت این منابع مالی ۱۰۰ درصد طلب کشاورزانی که محصول خود را تا ۱۶ مرداد ماه سال جاری به مراکز خرید تحویل داده‌اند تسویه و ۵۰ درصد طلب گندم‌کاران تا ۱۷ شهریور ماه پرداخت شده است.

وی ادامه داد:پیش‌بینی می‌شود بقیه طلب گندم‌کاران استان مرکزی تا اوایل مهر ماه پرداخت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود دیدار مردمی را از جمله وظایف مهم مسئولان استان دانست و گفت: مسئولان برای آگاهی هرچه بیشتر با مسایل و مشکلات جامعه باید دیدار چهره به چهره با مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

فرخی ادامه داد: برگزاری این نشست‌ها افزایش اعتماد عمومی جامعه و مردم به دستگاه‌های اجرایی و تسریع در رفع مشکلات را به همراه دارد.

وی با یادآوری بررسی مشکلات ۱۱ نفر از مردم استان مرکزی گفت: در این نشست مشکلات پنج نفر از مددجویان سازمان بهزیستی استان و ۶ نفر از مدیران بنگاه‌های اقتصادی و مردم با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی بررسی و دستورات لازم برای رفع این مشکلات صادر شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.