حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : از نفرين مظلوم بترسيد كه چون شعله آتش بر آسمان ميرود.


» » » » چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات مشاغل‌ خانگی به خمین اختصاص یافت

رئیس تعاون،کار و رفاه‌ اجتماعی خمین گفت: چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات مشاغل‌ خانگی در سال‌ جاری به این شهرستان اختصاص یافته است.

...

کاوش نیوز: «محمدرضا مختاری‌فر» افزود: این تسهیلات بین سه دستگاه صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری توزیع شده است و پیش بینی می‌شود ۳۵ شغل‌خانگی در این شهرستان ایجاد کند.

وی اظهارداشت: تسهیلات مشاغل‌خانگی از ۱۰۰ تا ۲۵۰ میلیون ریال است که از طریق بانک‌های توسعه‌تعاون و بانک رفاه‌کارگران این شهرستان پرداخت می‌شود.

رئیس تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی خمین ادامه داد: این تسهیلات در قالب ۳۰۳ رشته مشاغل‌خانگی از جمله قالی‌بافی، پرورش مرغ‌خانگی و دام‌سبک، خیاطی، توربافی، شال‌بافی، زری‌بافی، موج‌بافی، ترمه‌بافی، مخمل‌بافی، سجاده‌بافی، شمدبافی، تکه‌دوزی، شبکه‌دوزی، ابریشم‌دوزی، و جاجیم‌بافی و دیگر رشته‌های صنایع‌دستی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

مختاری ادامه داد: کارآفرینان، دارندگان مجوزهای پشتیبانی و افراد مستقل که طرح آنان بر اساس ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تولیدی شهرستان است با تایید سه دستگاه مذکور می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: متقاضیان برای دریافت تسهیلات‌خانگی پس از ثبت‌نام در سامانه،  به تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی معرفی می‌شوند و مجوز آنان توسط  نهادهای مشارکت‌جوی طرح پس از بررسی به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

رئیس تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی خمین یادآورشد : ۱۰ میلیارد ریال اعتبار پارسال برای ایجاد مشاغل‌خانگی به این شهرستان تخصیص یافت که با جذب تمامی آن ۷۰ شغل جدید فراهم شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.