حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : هر کس بمیرد و امام زمان خود را نشناخته باشد به مرگ جاهلی مرده است.


» » » » ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه راه‌های روستایی بروجرد تخصیص داده شد

۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه راه‌های روستایی بروجرد تخصیص داده شدسرپرست فرمانداری بروجرد گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه، بازسازی و بهسازی راه‌های ۹ روستای این شهرستان تخصیص داده شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: "مجید منعمی" افزود: با توجه با بازدیدهای مستمر از راه‌های روستایی، این میزان اعتبار برای روکش و بازسازی زیرساخت‌های ارتباطی این ۹ روستا هزینه خواهد شد.

وی اظهار داشت: ۱۸۰ میلیارد ریال از این اعتبار برای روکش محورهای فرعی راه روستاهای جعفرآباد، بیدکلمه، امیرآباد، کوشک علیا، ده ترکان، دره گرم و ایران سر در نظر گرفته شده که قرارداد با پیمانکار منعقد شده است.

سرپرست فرمانداری بروجرد اضافه کرد: همچنین برای ترمیم آسفالت روستای شیخ میری کلهر ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص و قرارداد برای شروع عملیات با پیمانکار منعقد گردید.

منعمی بیان کرد: به توجه به اینکه محور روستای گردشگری ونایی بروجرد از سمت دانشگاه آزاد در حال تعریض بوده برای احداث لاین جدید این مسیر ۴۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه بی توجهی به روستاها موجب مشکلات معیشتی، سیاسی، فرهنگی و مهاجرت می شود، ادامه داد: طی سال های اخیر با توجه به توسعه ای که در روستاها صورت گرفته است شاهد مهاجرت معکوس هستیم.

منعمی با اشاره به اینکه بروجرد بیش از ۲۰۰ روستا دارد، افزود: روستاهای شهرستان براساس ضریب محرومیت، تعداد سکنه و امکانات شناسایی می شوند و رفع مشکلات و کمبودهای آنها براساس اولویت در دستور کار قرار خواهد گرفت.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.