حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : بالاترين عبادت، عفّت شكم و شهوت است.


» » » » ۲۵ هزار قرص نان رایگان در بروجرد توزیع می‌شود

۲۵ هزار قرص نان رایگان در بروجرد توزیع می‌شودامام جمعه بروجرد گفت: به مناسبت ۱۵ رمضان سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع)و در راستای آغاز گام دوم رزمایش کمک مومنانه ۲۵ هزار قرص نان به صورت رایگان بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود.

...

 به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: همزمان با ولادت دومین امام شیعیان امام حسن(ع) طرح پخت و توزیع نان صلواتی در پنج نانوایی بروجرد اجرا می شود.

وی اظهار داشت: پخت و توزیع  نان صلواتی از طریق پنج نانوایی در مناطق حاشیه شهر از امروز صبح شروع شده و تا شب ادامه دارد که در این طرح هر نانوایی پنج هزار نان پخته و توزیع می کند.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: برای این طرح از توان خیرین کمک گرفته شده تا با جمع آوری هزینه اولیه بتوانیم در اختیار نانوایی هایی این مناطق قرار دهیم و سپس نان هایی را در اختیار نیازمندان قرار دهند.

وی اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان نه تنها اطعام نیازمندان صورت می گیرد بلکه خیرین برای رهایی زندانیان جرائم غیر عمد از زندان تلاش هایی می کنند و هر ساله تعداد زیادی از زندانیان با کمک خیرین از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده بازمی گردند.

امام جمعه بروجرد گفت: این همه مهربانی و بخشش در ماه مبارک رمضان برگرفته از سخاوت هایی است که با الگوگیری از سیره و روش امام حسن(ع) صورت می پذیرد تا همه روزه های خود را با رحمت های گسترده شده، افطار کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.