حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : کسی که همت بر انجام کار خیری کرده در عمل به ان تسریع کند و آن را به تاخیر نیندازد.


» » » » اجرای طرح مدیریت حوزه جامع آبخیز در 62 هزار هکتار از اراضی لرستان

اجرای طرح مدیریت حوزه جامع آبخیز در 62 هزار هکتار از اراضی لرستانمعاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان گفت: طرح مدیریت حوزه جامع آبخیز در سطح 62 هزار هکتار از اراضی شهرستان های خرم آباد ، دوره چگنی، دورود و الیگودرز آغاز شده است....
کاوش نیوز: محمدحسین بابایی با اشاره به اینکه در اجرای طرح مدیریت جامع حوزه های آبخیز،از ظرفیت مردمی استفاده می شود بیان کرد: این طرح بر اساس رویکرد علمی و جامع نگری و به منظور مدیریت جامع با مشارکت جوامع محلی و بهره برداران ذینفع در عرصه های منابع طبیعی در حوزه های آبخیز اجرایی می شود.
وی تصریح کرد: اجرای کامل و دقیق طرح های حفاظتی در اراضی ملی با هدف حفظ و حراست از عرصه های ملی و طبیعی با همکاری مردم و دستگاه های کشور امکان پذیر است.
معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در ادامه به کارکردهای اجرای طرح مدیریت یکپارچه و جامع حوزه های آبخیز اشاره کرد و افزود: حفظ منابع پایه از جمله آب ، خاک، بهبود تنوع زیستی، بهبود معیشت جوامع محلی، کاهش فرسایش خاک، رسوب ،جلوگیری از بروز سیلاب، کاهش اثرات خشکسالی، افزایش بهره وری در منابع طبیعی، بهبود کیفیت آب شرب و کشاورزی، کاهش آثار تغییرات اقلیمی، از جمله کارکردهای مهم اجرای طرح مدیریت جامع حوزه های آبخیز است.

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.