حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.


» » » » قطعه پنج بزرگراه کرمانشاه - میاندوآب ۹۰ درصد پیشرفت دارد

 قطعه پنج بزرگراه کرمانشاه - میاندوآب ۹۰ درصد پیشرفت داردمدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: قطعه پنج بزرگراه کرمانشاه - میاندواب با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی بزودی به اتمام می رسد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: عرفان مرادی اظهار داشت: حدود ۳۲۰ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در حوزه استان کردستان واقع شده است که تا کنون  ۱۵۵ کیلومتر آن به اتمام رسیده و زیر بار ترافیک رفته است.

وی افزود: یکی از قطعات این کریدور،   قطعه شماره پنج به طول ۴۹ کیلومتر است که ۴۵ کیلومتر از آن زیربارترافیک رفته و در مجموع هم اکنون از پیشرفت ۹۰ درصدی برخوردار است.

مدیرکل راه و شهرسازی اضافه کرد: قطعه شماره پنج که در حد فاصل سنندج - دیواندره واقع شده از جمله قطعات مهم این کریدور است که در صورت اتمام و بهره برداری کامل از آن، تاثیر بسزایی در بهبود شرایط ترافیکی و حمل و نقل جاده ای استان دارد و ایمنی تردد در مسیر مورد نظر که از مسیرهای پرتصادف است ارتقا می یابد.

وی با اشاره به  اینکه حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای ساخت این قطعه هزینه شده است، گفت: از این مبلغ ۸۵۰ میلیارد ریال تخصیص داده شده و اتمام پروژه نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال برای پرداخت مطالبات پیمانکاران واتمام عملیات اجرایی است.

مرادی ابراز امیدواری کرد با تامین به موقع  اعتبار مورد نظر در سال ۱۴۰۱ شاهد بهره برداری کامل از این قطعه مهم باشیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.