حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : هنگام ظهور فرج را خدا می داند و بس و هر که برای ظهور من وقتی تعیین کند دروزغگو است.


» » » » ۳۹ روستای کردستان از خدمات طرح ابرار بهره‌مند شدند

مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: مردم ۳۹ روستای این استان از محل اجرای طرح ملی اقدام برای احداث و آسفالت ریزی راه‌های اولویت دار روستایی موسوم به ابرار بهره‌مند شدند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: محمدراشد مدرس گرجی اظهار داشت: این اداره کل پس از محول شدن ماموریت ساخت و احداث راه‌های روستایی از آذر سال گذشته تا کنون ۹۳ کیلومتر از این راه‌ها در نقاط مختلف استان آسفالت کرده است.

وی اضافه کرد: با استفاده از این طرح حدود ۲ هزار خانواده در ۳۹ روستای بالای چهل خانوار این استان از خدمت راه آسفالته روستایی بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان یادآور شد: این طرح در تمام شهرستان‌های استان اجرا شده اما بیجار، دیواندره و بانه از نظر طول اجرای دارای رتبه‌های برتر استان در طرح ملی ابرار هستند.

مدرس گرجی یادآور شد: هم اکنون به صورت میانگین برای اجرای هر کیلومتر از این طرح‌ پنج میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی به منظور کاهش هزینه تمام شده و استفاده مطلوب از منابع و نیروی انسانی در اختیار دولت از سال گذشته توسعه راه‌های آسفالت روستایی را به سازمان راهداری واگذار کرده است، افزود: استان کردستان از طرح ملی ابرار سهم ۲۰۰ کیلومتری دارد که در ۲ سال از محل منابع اعتباری ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ اجرا خواهد شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.