حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.


» » » » جابه جایی فرمانداران کردستان با هدف پویایی مدیریتی انجام می‌شود

فرمانداران شهرستان های استان کردستان برای پویایی بهتر مدیریتی جابه جا می‌شوند و در این راستا تعدادی از این افراد تا قبل از برگزاری انتخابات اسفند ماه ۹۸ تغییر کرده یا محل خدمت شان عوض می‌شود.

...

کاوش نیوز: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار داشت: شهرستان سقز برای برگزاری انتخابات باشکوه مجلس شورای اسلامی ظرفیت و آمادگی لازم را دارد.

حسین خوش اقبال به افراد و شخصیت هایی که برای انتخابات مجلس شورای اسلامی که اسفند ماه سال جاری برگزار می شود، اشاره کرد و افزود: تاکنون ۱۱ نفر از مسئولان در استان کردستان برای ثبت نام در انتخابات مجلس از سمت خود استعفا داده و نامزدی خود را برای این انتخابات اعلام کرده اند.

وی یادآور شد: هدف از برگزاری همایش فرمانداران در سقز و بازدید فرمانداران از این شهرستان از برخی واحدهای تولیدی و صنعتی، رایزنی برای برگزاری انتخابات باشکوه، بررسی امکانات و زیرساخت های شهرستان است.

خوش اقبال گفت: به تدبیر و پیشنهاد فرماندار سقز شرکت کنندگان در همایش فرمانداران استان، از تعدادی طرح های تولیدی و خدماتی، بازار، ظرفیت های گردشگری و تجاری و ادارات این شهرستان بازدید کردند.

کامیل کریمیان معاون استاندار و فرماندار سقز هم در جمع اصحاب رسانه، هدف از برگزاری این همایش را فراهم ساختن زمینه شناخت نمایندگان عالی دولت در شهرستان های استان از شهرستان سقز اعلام کرد و افزود: محور برگزاری همایش فرمانداران در سقز، رایزنی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه بود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.