حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهای بهشت لا اله الا الله است.


» » » » دولت مرکزی عراق موافق رسمی شدن مرز سیرانبند است

فرماندار پنجوین در استان سلیمانیه اقلیم کردستان عراق با بیان اینکه زیرساخت های رسمی شدن بازارچه سیرانبند از سوی ایران فراهم شده، گفت: دولت مرکزی عراق موافق رسمی شدن این مرز است.

...

کاوش نیوز: زانا رحمان رحیم در حاشیه بازدید از بازارچه سیرانبند بانه با بیان اینکه شرایط برای رسمی شدن این بازارچه فراهم است، اظهار داشت: نقاط ضعف و قوت بازارچه از 2 طرف مرز بررسی و با برطرف کردن آنها تردد مسافر آغاز می شود.

وی افزود: در اقلیم کردستان عراق نشست هایی با مقامات برگزار و هماهنگی هایی با دولت مرکزی انجام می شود و تا 20 روز آینده مقدمات برای رسمی شدن بازارچه و تردد مسافر فراهم خواهد شد.

رحمان رحیم به فراهم شدن زیرساخت این بازارچه در خاک ایران اشاره کرد و یادآور شد: زیرساخت های مناسبی در این بازارچه ایجاد شده و در آینده زیرساخت ها از طرف عراق نیز فراهم می شود. هیات عراقی متشکل از فاضل عبدالله معاون استاندار سلیمانیه، زانا رحمان رحیم فرماندار پنجوین، سرکوت علی رابط اتحادیه میهنی اقلیم کردستان، سالار عبدالله مدیرکل گذرنامه استان سلیمانیه، غریب علی فتح الله بخشدار گرمک به بانه سفر کرده و با حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، محمد فلاحی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان بانه دیدار و از بازارچه سیرانبند در دو سوی مرز (ایران و عراق) بازدید کردند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.