حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : پر حسرتترين مردم در روز قيامت، بنده اى است كه عدلى را وصف كند و خودش خلاف آن را عمل كند.


» » » » تولیدات فرهنگی و هنری در استان کردستان کیفیت‌بخشی شود

تولیدات فرهنگی و هنری در استان کردستان کیفیت‌بخشی شود نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید سعی کرد که به تولیدات فرهنگی و هنری، کیفیت‌بخشی شود.

...

به گزارش کاوش نیوز حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش‌ازظهر امروز در بازدید از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سنندج که در مجتمع فجر برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری درباره اینکه کردستان استانی فرهنگی است، وزن فرهنگ باید در استان غلبه پیدا کند.

وی با بیان اینکه غلبه گفتمان فرهنگی بر گفتمان امنیتی در استان کردستان باید در دستور کار قرار گیرد‌، افزود: همه سعی کنیم با عمل‌گرایی از این دیار به عنوان یک استان فرهنگی یاد کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: ذهنیت‌ها را نسبت به کردستان باید تغییر داد چراکه کردستان سرزمین علم و ادب و فرهنگ و هنر است.

وی لازمه پیشرفت و اصلاح ضعف‌ها و مطالب را پیشرفت فکر دانست و بیان کرد: باید سعی کرد که به تولیدات فرهنگی و هنری، کیفیت‌بخشی شود بنابراین جای خالی یک مجله مناسب برای پوشش اخبار استان حس می‌شود.

 پورذهبی با تأکید بر اینکه همه با هم مفاخر استان کردستان را به جامعه معرفی کنیم، عنوان کرد: هدایت افکار عمومی با ابتکار و نوآوری باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: سرمایه‌های انسانی در کشور جزو مزایای برخوردار کشور محسوب می‌شود، بنابراین باید به این امر بیش از این توجه شود‌.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد:: باتوجه به وجود فضاهای ممکن باید نسبت به راه‌اندازی قوی‌تر کتابخانه‌ها اقدام شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.