حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : كساني كه رضايت مخلوق را به بهاي غضب خالق بخرند ، رستگار نخواهند شد.


» » » » اجازه ایجاد کاربری های بدون سنخیت با بافت شهری در کهگیلویه وبویراحمد داده نمی شود

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجازه ایجاد کاربری ها بدون سنخیت با بافت و مبلمان شهری در این استان تا شعاع پنج تا 10 کیلومتری مبادی ورودی و خروجی 17 شهر استان داده نمی شود زیرا چهره شهرها را نازیبا می کند.

...

کاوش نیوز: عزیز فیلی در نشست کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این کاربری ها می تواند شامل زندان، آغل دام یا انبار باشد و باید به جای آنها مواردی از جمله مجتمع های خدمات رفاهی، رستوران و کمپینگ های اقامتی برای زیباسازی چهره شهرهای استان و ارائه خدمات لازم به مردم ساخته شود.
وی افزود: متقاضیان و سرمایه گذاران برای اجرای طرح مورد نظر خود در زمین های منابع طبیعی یا اراضی ملی واگذار شده به آنها در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد 6 ماه مهلت دارند.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پس از این مهلت نیز در صورت اجرا نشدن طرح مورد نظر زمین به متقاضی دیگری واگذار می شود.
فیلی عنوان کرد: طرح هایی که در زمین های منابع طبیعی یا اراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد توسط متقاضیان و سرمایه گذاران اجرا می شود باید مسأله مهم ایجاد اشتغال در آنها مورد توجه اساسی قرار گیرد.
وی ابراز داشت: این طرح ها باید توجیه فنی و مالی لازم را داشته باشند تا سرمایه گذاری انجام شده در آنها هدر نرود.
هشت طرح ارائه شده توسط متقاضیان در این نشست برای تغییر کاربری زمین منابع طبیعی یا اراضی ملی به منظور اجرای طرح مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد 6 مورد به دلیل شرایط منطقه و نامناسب بودن نوع کاربری آن رد و تنها با 2 مورد موافقت شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.