حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فقيه حقيقى، زاهد در دنيا، مايل به آخرت و چنگ زننده به سنّت پيامبر اكرم(ص) است.


» » » » تعزیرات گچساران متخلفان را بیش از ۱۵۱ میلیارد ریال جریمه کرد

تعزیرات گچساران متخلفان را بیش از ۱۵۱ میلیارد ریال جریمه کردرئیس اداره تعزیرات حکومتی گچساران گفت: محکومان متخلف در بخش‌های کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و درمان امسال ۱۵۱ میلیارد و ۹۸میلیون ریال در این شهرستان جریمه شدند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: علی گشتاسبی افزود: یکهزارو ۷۱۱ پرونده تخلف در بخش های مختلف امسال وارد تعزیرات حکومتی این شهرستان شد.

وی ابراز کرد: یکهزارو ۶۹۰ پرونده تخلف امسال در تعزیرات حکومتی امسال مختومه شد.

گشتاسبی بیان کرد: ۴۹۸ فقره پرونده قاچاق کالا از سوی فرماندهی انتظامی به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع شد و در این زمینه متخلفان کالا و ارز ۸۳ میلیاردو ۶۷۳ میلیون و ۱۷۰ هزار ریال جریمه شدند.

وی تعداد پرونده های مختومه در بخش قاچاق کالا در این شهرستان را ۵۱۱ فقره اعلام کرد و ابراز کرد: بخش اعظم کالاهای قاچاق کشف‌شده در این شهرستان را مواد آشامیدنی، لوازم‌خانگی، پوشاک و مواد غذایی تشکیل می‌دهد.

گشتاسبی اظهار داشت: حمایت از کالای ایرانی مستلزم مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ترویج فرهنگ صحیح و اصولی کالای ایرانی است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی گچساران گفت: همچنین امسال بیش از یکهزارو ۱۰۳پرونده مربوط به بازاریان متخلف گچساران از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف این شهرستان به تعزیرات حکومتی ارسال و پس از تعیین جریمه نقدی بر اساس نوع و میزان تخلف صنفی مختومه شدند.

گشتاسبی با بیان اینکه این تعداد متخلف بیش از ۲۸ میلیاردو ۱۶۱ میلیون و ۸۸۸ هزار ریال جریمه شدند گفت:  بیشترین تخلف‌های صنفی در گچساران  شامل گران‌فروشی و درج نکردن قیمت و بیشترین متخلفان این شهرستان نیز فروشندگان کالاهای اساسی و توزیعی است.

وی افزود: از این تعداد پرونده وارده در بخش کالا و خدمات به تعزیرات حکومتی شهرستان بیش از یکهزارو ۴۵ مورد مختومه شدند.

گشتاسبی تصریح کرد: حمایت از تولید داخلی و نظارت بر کالاهای سلامت‌ محور از موضوعات مهم مورد پی گیری اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان است.

وی ابراز کرد: تعزیرات حکومتی بر روند تولید تا توزیع کالا نظارت دارد و تمام تلاش خود را می کند تا کالاهای سالم، استاندارد و بهداشتی به دست مردم برسد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.