حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهترين كارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نيكي به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در راه خدا


» » » » بدهی کارفرمایان به تامین اجتماعی گچساران ۵۳۰ میلیارد است

مدیر تأمین اجتماعی گچساران گفت: مطالبات معوق تأمین اجتماعی این شهرستان از کارگاه‌ها و برخی از دستگاه‌های اجرایی ۵۳۰ میلیارد ریال است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: محسن علیزاده افزود: بیش از ۷۰ میلیارد ریال از این مطالبات مربوط به دستگاه های اجرایی از سال های گذشته است که امیدوارم تدابیری برای پرداخت آن اندیشیده شود.

وی بیان کرد: همچنین ۴۰۰ میلیارد ریال از این مطالبات مربوط به سد چم شیر است.

علیزاده میزان مطالبات تامین اجتماعی گچساران از شهرداری دوگنبدان را بیش از ۳۷ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: تعداد بیمه شدگان اصلی این شهرستان بیش از ۳۱ هزار نفر است.

وی ادامه داد: این تعداد بیمه شدگان با احتساب افراد تحت تکفل، به بیش از ۸۰ هزار نفر می‌ رسد.

مدیر تأمین اجتماعی گچساران گفت :۲ هزار و ۹۰۰ کارگر ساختمانی در این شهرستان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

علیزاده ابراز کرد: ماهانه به طور میانگین بیش از ۱۴۰میلیارد ریال حقوق به مستمری بگیران تامین اجتماعی شهرستان گچساران پرداخت می شود.

وی تعداد مستمری بگیران این شهرستان را پنج هزار و ۵۰۰ نفر ذکر کرد و گفت: این تعداد مستمری بگیران با احتساب افراد تحت تکفل ۱۳ هزار نفر هستند.

علیزاده گفت: غرامت دستمزد ایام بیماری، بیمه بیکاری، غرامت دستمزد ایام بارداری، پروتز و اروتز، غرامت نقص عضو مقطوع، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه کفن و دفن، هزینه سفر و فوق العاده سفر و اقامت بیمه شده و همراه او، ازجمله تعهدات کوتاه مدت تأمین اجتماعی به بیمه شدگان واجد شرایط است.

وی گفت: ۸۰ هزار نفر در این شهرستان دارای دفترچه درمانی هستند و از خدمات آن استفاده می‌کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.