حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.


» » » » امضا تفاهم نامه ساخت دو مدرسه استثنایی تا مهر سال آینده در کهگیلویه و بویراحمد

با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، رئیس کمیسیون امور استانها، کیانی‌پور رئیس مجمع و بنام مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه و بویراحمد تفاهم نامه ساخت دو مدرسه استثنایی در استان کهگیلویه و بویر احمد امضا شد .

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: تفاهم نامه ساخت دو مدرسه استثنایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرهای یاسوج و چرام در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به امضا رسید.

مدرسه استثنایی ۸ کلاسه شهر یاسوج و ۶ کلاسه چرام با مشارکت اداره کل سازمان نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد و خیرین نیک اندیش خانم‌ها خاکباز نژاد و ساغرچی  تا مهر ماه سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

خیرین برای احداث این مدارس مبلغی بالغ بر 30 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی کرده‌اند.

سهراب بنام مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه و بویر احمد در این جلسه اظهار داشت: استان بیش از 1600 دانش‌آموز استثنایی و با نیازهای ویژه وجود دارد که در بخش‌های مختلف از جمله ساخت فضاهای آموزشی ، تجهیزات مورد نیاز دانش آموزان استثنایی نیاز به حمایت خیرین مدرسه ساز دارد.

وی تصریح کرد: در این استان بیش از 73 پروژه خیری و مشارکتی با 286 کلاس درس در دست ساخت است.

کاظم قلم‌چی عضو هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در این جلسه ضمن تاکید بر اشاعه فرهنگ مدرسه سازی اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد استانی با وسعت کوچک اما بسیار دانش دوست است و دارای دانش‌آموزان نخبه در سطح کشور است.

قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور نیز، ضمن تشکر از همه مجامع خیرین مدرسه ساز کشور که باجان و دل در تلاش برای امر مقدس مدرسه سازی هستند از زحمات مجمع خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه و بویر احمد قدردانی کرد.

خانم ساغرچی خیر مدرسه ساز و بنیانگذار موسسه حامی شکوفه های شمیرانات  نیز در ادامه این جلسه بیان کرد:  طبق تحقیقات بنده این استان جزو محروم ترین استانها در مدارس استثنایی است و موسسه حامی شکوفه های شمیرانات تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات فضاهای آموزشی استان به کار خواهد گرفت.

خانم خاکبازنژاد خیر نیک اندیش جامعه خیرین مدرسه ساز کشور نیز در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات مجمع خیرین مدرسه ساز این استان خاطر نشان کرد: ایجاد محیط فیزیکی مطلوب و فضای مناسب جهت تحصیل دانش آموزان تاثیر بسیار مهمی در تکمیل شخصیت دانش آموزان دارد .


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.