حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : هيچ كس روز قيامت در امان نيست ، مگر آن كه در دنيا خدا ترس باشد.


» » » » 274 طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت افتتاح می شود

 274 طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت افتتاح می شوداستاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 274 طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت امسال در مناطق مختلف این استان به بهره برداری می رسد.

...

کاوش نیوز: علی محمد احمدی در نشست خبری در یاسوج به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: این تعداد شامل 181 طرح عمرانی و 93 طرح اقتصادی است.
وی افزود: 41 طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت امسال در کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی می شود که شامل 24 طرح عمرانی و 17 طرح اقتصادی است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد میزان اعتبار هزینه شده و یا پیش بینی شده برای طرح های عمرانی و اقتصادی افتتاحی و کلنگ زنی کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت امسال را افزون بر سه هزار و 500 میلیارد ریال اعلام کرد.
احمدی بیان کرد: میزان اشتغالزایی طرح های عمرانی و اقتصادی افتتاحی و کلنگ زنی کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت امسال یک هزار و 436 نفر است.
وی عنوان کرد: یک هزار نفر از این تعداد مربوط به طرح های عمرانی و مابقی نیز مربوط به طرح های اقتصادی است.
احمدی شعار هفته دولت امسال را «شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی» دانست و ابراز داشت: تقارن هفته دولت سال جاری با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی برای همدلی، تعامل و وحدت هر چه بیشتر بین مردم با مسئولان اجرایی در راستای دفاع از دستاوردها و آرمان های نظام و انقلاب است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.