حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : به درستي كه من مرگ را جز سعادت نمي بينم و زندگي با ستمكاران را جز محنت نمي دانم.


» » » » 232 طرح عمرانی و اقتصادی در دهه فجر بهره برداری و کلنگ زنی می شود

232 طرح عمرانی و اقتصادی در دهه فجر بهره برداری و کلنگ زنی می شودفرماندار رامیان گفت: به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 232 طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با هزینه کرد بیش از 211 میلیارد ریال در این شهرستان بهره برداری و کلنگ زنی خواهد شد....
کاوش نیوز: جواد صادقلو در نشست گروه خبری فجر استان در گرگان، اظهار کرد: از این تعداد 75 طرح عمرانی با اعتبار 143 میلیارد ریال بوده که 70 طرح بهره برداری و بقیه کلنگ زنی می شود.
وی گفت: همچنین 157 طرح اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار 68 میلیارد ریال توسط دستگاه های مرتبط آماده بهره برداری شده است که 102 طرح ویژه مددجویان کمیته امداد، 50 طرح ویژه مددجویان بهزیستی، چهار طرح آبیاری تحت فشار جهادکشاورزی و یک طرح بهره برداری از نیروگاه تولید برق 4.5 مگاوات درشهرک صنعتی رامیان است.
صادقلو افزود: با بهره برداری از طرح های اقتصادی در دهه فجر 178 نفر در این شهرستان صاحب شغل خواهند شد.

*تدارک 250 برنامه متنوع استقبال از جشن های انقلاب
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رامیان نیز از تدارک 250 برنامه متنوع استقبال از جشن های انقلاب در این شهرستان در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: از این تعداد 80 برنامه شاخص هستند.
حجت الاسلام محمدباقر جلالی افزود: اجرای جشن انقلاب 10 شب در 30 مسجد، حضور قاریان برجسته کشوری در دو شهر تاتار و رامیان، برپایی جنگ های شادی، برپایی همایش فضای مجازی و پیامدهای آن در زندگی و اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال، برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در چهار نقطه شهری و دو روستای شهرستان، برپایی یادواره شهدا، گلباران مزار شهدا از جمله برنامه های تدارک دیده شده توسط ستاد دهه فجر شهرستان رامیان است.

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.