حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : بدانید که ما مراعات حال شما (دوستان و شیعیان را) می کنیم و هیچ گاه شما را فراموش نمی کنیم.


» » » » ۱۳ مدرسه حاشیه راه خراسان شمالی ایمن‌سازی شد

۱۳ مدرسه حاشیه راه خراسان شمالی ایمن‌سازی شدرییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: امسال طرح ایمن‌سازی فیزیکی و آموزشی مدارس حاشیه جاده‌ها در ۱۳ باب آموزشگاه روستایی استان اجرا شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: علی پرتونیا اظهار داشت: طرح ایمن سازی مدارس حاشیه جاده ها به ۲ صورت آموزشی و فیزیکی انجام می شود و امسال چهار مدرسه در شهرستان های مانه و سملقان، اسفراین، فاروج و شیروان به صورت فیزیکی ایمن شده و ایمن سازی فیزیکی یک مدرسه در بجنورد هم در دست اقدام است.

وی خاطرنشان کرد: ایمن سازی فیزیکی شامل اقداماتی همچون آرام سازی ترافیک و ایمن کردن عبور و مرور دانش آموزان است.

وی با اشاره به اینکه امسال ایمن سازی فیزیکی پنج مدرسه و ایمن سازی آموزشی هشت مدرسه در برنامه است افزود: ایمن سازی مدارس حاشیه جاده های روستایی استان، امسال ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار دارد. 

پرتونیا با بیان اینکه ایمن سازی آموزشی هم در هشت مدرسه روستایی در دست انجام است که شامل ارائه آموزش و تجهیزات و اقلام کمک آموزشی لازم به دانش آموزان می شود.

وی اظهار داشت: طرح ایمن سازی مدارس حاشیه جاده ها توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام می شود و البته معلمان و مدیران مدارس هم در اجرای آن مشارکت دارند.

رییس اداره ایمنی وترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: از سال ۹۳ تا کنون ایمن سازی فیزیکی در حدود ۸۰ مدرسه و ایمن سازی آموزشی در بیش از ۱۰۰ مدرسه حاشیه جاده های استان انجام شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.