حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : خداوند ، دشنام گوى بی آبرو را دشمن دارد.


» » » » باران پاییزی خراسان شمالی بیش از 2 برابر شد

 باران پاییزی خراسان شمالی بیش از 2 برابر شدرئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی اعلام کرد: میزان بارش های پاییز امسال این استان نسبت به مدت مشابه پارسال 121 درصد افزایش داشته است.

...

کاوش نیوز: مهری هاشمی دوین میزان بارندگی های مهر تا 19 مهر امسال را 23.2 میلی متر عنوان کرد و افزود: پارسال این رقم در بازه زمانی مذکور 10.5 میلی متر بوده است.

وی اظهار داشت: بیشترین بارش های پاییز امسال مربوط به شهرستان رازوجرگلان با 58.2 میلی متر و فاروج با 37.1 میلی متر بوده است.

هاشمی دوین کمترین بارندگی پاییزه استان را مربوط به شهرستان جاجرم و 6.4 میلی متر عنوان کرد و افزود: در این مدت در بجنورد 14.9 میلی متر باران باریده است.

وی بیشترین میزان بارش دیشب استان را مربوط به شهرستان شیروان دانست و اظهار داشت: روستای رزمغان شیروان با هفت میلی متر، شهر شیروان با 6.3 میلی متر و سرچشمه دوین با 5.1میلی متر بیشترین بارش ها را داشته اند.

رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: بارش دیشب در سرچشمه اسفراین 5.5 میلی متر، اسفراین 3 میلی متر، فاروج 1.8 میلی متر و بجنورد 0.6میلی متر بوده است.

هاشمی دوین گفت: در 24 ساعت گذشته منطقه دشت با 2 درجه و مانه و سملقان با 19 درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بوده اند.

وی افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی، سامانه بارشی از امروز به تدریج از استان خارج می شود و از لحاظ دمایی نیز در چند روز آینده شاهد تغییرات چندانی نخواهیم بود.

بیشینه دمای 24 ساعت گذشته بجنورد 16 و کمینه آن 5 درجه سانتیگراد بوده است.

میانگین بارش سالانه استان خراسان شمالی حدود 240 میلی متر است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.