حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.


» » » » انتقاد نماینده بجنورد از وضعیت اخذ مالیات؛ چرا برخی صنوف "۳ بار" مالیات می‌دهند؟

نماینده مردم ۵ شهر استان خراسان شمالی گفت: برخی صنوف ۳ بار در سال مالیات می‌دهند که این موضوع یک بی‌عدالتی است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم: محمد وحیدی ضمن ابراز گلایه از عدم توجه به مشکلات تولید گران در کشور اظهار داشت: عدم توجه به مشکلات تولیدگران و همچنین عدم حمایت از آن‌ها می‌تواند آسیب جدی به حوزه کاری این قشر زحمتکش در کشور وارد کند.

وی با ارائه توضیحات تکمیلی در خصوص مشکلات تولید آن در کشور افزود: در حال حاضر تنها به دنبال گرفتن مالیات هستیم و این درحالی است که هیچ گونه حمایتی از این قشر نمی‌شود به طوری که اکنون از برخی از کالاهای موجود در بازار 3 مرتبه مالیات گرفته می‌شود که اینگونه موارد قابل توجیه نیست.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی از قوانین در مجلس شورای اسلامی فاقد بودجه بندی جهت اجرا هستند گفت: متاسفانه با تغییر ریاست مجلس شورای اسلامی شیوه قانونگذاری تغییر می‌کند که این هم سبب اتلاف وقت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می شود.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب در خصوص ایجاد عدالت اجتماعی در کشور اضافه کرد: علی‌رغم تاکیدات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر ایجاد عدالت اجتماعی در کشور، اما در حال حاضر آنچه که در کشور رخ می دهد نشان از تلاش در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری نیست.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.